Mefkin

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Button knop werkt niet meer van Sony Xperia Z .

.


Edit door Marc-: Onderwerp aangepast van "Mijn Button knop werkt niet meer van Sony Xpiria Z..." naar "Mijn Button knop werkt niet meer van Sony Xperia Z..."
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Mefkin,

Ik heb slecht nieuws voor je. Aan de hand van jouw beschrijving van de status van jouw smartphone, kan ik toch wel concluderen dat jouw Sony Xperia Z-smartphone total loss is. In menselijke taalgebruik: overleden.

Daar is helemaal niets meer aan te doen. Door niemand niet.
De vocht-sensor in jouw smartphone is verkleurd door het water. En daardoor bestaat er ook geen recht op garantie. Dat is nooit zo bij vochtschade.

Sorry dat ik zulk vervelend nieuws voor je heb. Maar het enige wat je kunt doen is je overleden smartphone inleveren bij een smartphone recycle-punt.
En sparen voor een nieuwe smartphone. Of een tweedehands exemplaar.

Ik ben geen medewerker van Vodafone. Slechts een onafhankelijk en behulpzaam Forum-lid.

Netwerker
Mefkin
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja oke ik begrijp je ,

maar luister mijn telefoon kan toch tegen water of niet zo lang die knopjes dicht zijn ?.
Zo ver ik het weet WEL dus ik ga er van uit dat ik garantie heb, ik heb pas 3 maanden die telefoon .En ik zit ook nog is 2 jaar vast aan die abbonement . En mijn telefoon werk gewoon alleen ik kan via de button knopje niet uit en aan zetten van de scherm maar via de volume knopje kan ik hem gewoon aan en uit zetten .
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic