cschurink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Multi-simkaart

Beste Vodafone,

Afgelopen maandag heb ik telefonisch een multi-simkaart besteld. Mij werd toen verteld dat deze binnen twee dagen geleverd zou worden via de post, ook heb ik hier een bevestiging van gekregen per mail. Nou is het nu zo dat ik nog steeds niks heb ontvangen, hoelang kan dit nog duren?

Met vriendelijke groeten,

Camilo Schurink
2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes

Hoi Camilo,

Je zou de multisim vrij snel moeten hebben. Ik raad je aan even met de klantenservice contact op te nemen. Dan kunnen ze kijken of alles goed verwerkt is 🙂
jlmww

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

Ik heb al enige tijd een multisim in mijn ipad, deze werkte prima. Nu staat er ineens "geen service" en de apn instellingen stonden goed. Na een telefoontje naar de smartcrew zijn de apn instellingen ineens verdwenen en kan ik ze wel invoeren, maar blijft het niet staan. Er werd gezegd dat mogelijk de simkaart defect is en ik krijg een nieuwe, maar dit is al eens eerder gebeurd en na een telefoontje werkte daarna alles weer goed. Waarom kan dat nu dan niet en kan ik ineens de apn instellingen er niet in krijgen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.