Paul07

Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Multi data sim wil niet op 4G

Paar dagen geleden multi data sim ontvangen voor in mijn mobile hotspot. Na plaatsen geen internet. Wel verbinding met Vodafone en in display 4G. Maar data komt niet door.
Ook bij plaatsen in iPhone zelfde probleem. Originele (bellen/internet) sim uit iPhone in hotspot werkt wel. Contact met netwerkcrew: Diverse instellingen en resets gedaan, maar geen oplossing. Moest naar winkel voor nieuwe simkaart. Ook dit bleek geen oplossing. Nog steeds geen internet. Ook niet bij sim in telefoon winkelmedewerker. SIM volledig uit netwerk gehaald en opnieuw in netwerk gezet hielp ook niet. Wat wel wel ontdekten is dat als we de hotspot (of GSM) instellen op 3G de simkaart wel werkt. Dus geen 4G maar wel 3G, zowel in hotspot (netgear) als ook in smartphone van winkelmedewerker als ook in mijn iphone.
Vodafone weet op dit moment geen oplossing. Wie van jullie wel?
11 Reacties 11
Mouwerkerk1995

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goedendag,

Ik heb hier hetzelfde probleem.
De multi Sim in mijn IPad wil niet via 4G data doorgeven, echter heeft deze wel verbinding met het 4G netwerk.
Wel werkt het als ik de 4G functie uit zet en dus het 3G netwerk gebruik.

Al diverse keren contact gehad met de klantenservice en de medewerker gaf als oplossing het gebruik van het 3G netwerk omdat dit even snel zou zijn.
Graag zou ik gewoon gebruik kunnen maken van het 4G netwerk op mijn IPad.

Ik lees even met u mee.

MvG, Marvin.

Paul07
topicstarter
Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo,

Blij dat ik blijkbaar niet de enige ben..!
Vreemde storing die de netwerkcrew ook de nodige hoofdbrekens kost.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal, er is op dit moment inderdaad een probleem hiermee waardoor jullie hinder kunnen ervaren. We werken momenteel hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak in ieder geval.
Mouwerkerk1995

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Serkan!

Allereerst bedankt voor de reactie!
Is het misschien mogelijk dat dit volgende keer dan ook aan de netwerk crew doorgegeven wordt ?
Dit scheelt mij een hoop gegevens doorgeven en jullie kostbare tijd waarin andere klanten geholpen hadden kunnen worden.

Ik wacht het nog even af, hopelijk komt er spoedig een oplossing.

Groet,
Marvin.
Paul07
topicstarter
Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bedankt voor de info. Hopelijk komt er snel een oplossing. Afhankelijk hoe lang dat duurt, praten we dan wel over compensatie. Want betaal al wel voor de MDS.
mcteam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook hetzelfde probleem.

Wat baal ik hiervan!!! Ben van T-mobile overgestapt naar Vodafone, bij T-mobile speelt dit probleem totaal niet.
Bel maandag voor een oplossing, ik betaal idd ook voor MDS, maar krijg niet waar ik voor betaal.

;-(
Paul07
topicstarter
Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vandaag een SMS van Vodafone ontvangen: " Probleem inzake de 4G verbinding is opgelost"
Na herstarten van het toestel werkt alles perfect ! Ook 4G.
Vodafone heeft het opgelost ! :S

Mouwerkerk1995

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heel fijn dat alles weer werkt voor u!

Ik zit echter nog steeds met hetzelfde probleem, alles alweer geprobeerd van herstart tot het opnieuw aanmelden van de sim kaart op het netwerk maar echter nog geen oplossing...
Voorlopig wacht ik het maar weer af of de oplossing er echt gaat komen.

Weten we al meer kwa oplossing ?

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Mouwerkerk1995,

Wat balen dat je nog steeds hetzelfde probleem hebt.
Ik raad je aan om even langs één van onze winkels te gaan, zodat mijn collega's eens met je mee kunnen kijken.

Houd je ons op de hoogte?
mcteam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Op verzoek van telefonische medewerker ben ik naar de winkel gegaan, maar ook daar constateren zij hetzelfde probleem en kunnen ze het niet oplossen.

groet,

James
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Indien er nog gebruikers zijn die hiermee problemen ervaren, is het advies om hierover even contact op te nemen met onze klantenservice. Onze technische afdeling kan dat het een en ander verder onderzoeken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic