maartenvhp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Conferentiegesprek werkt niet

Hallo,

Het lukt niet om een conferentiegesprek (gesprek met 3 tot 5 personen) te voeren met mijn iPhone. Het heeft gewerkt, maar nu niet meer. Ik vond dit bij support.apple.com: bij gebruik van VoLTE zijn bepaalde functies van conferentiegesprekken mogelijk niet beschikbaar.
Gebruikt Vodafone VoLTE?

Met vriendelijke groet,

Maarten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
maartenvhp
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Sietske,

Hartelijk dank voor je snelle en juiste antwoord! Ik had het topic al gevonden, maar niet ver genoeg gescrolled.
Ik heb zojuist 4G(VoLTE) op 'Alleen data' gezet en hierna een conferentiegesprek kunnen voeren.

Met vriendelijke groet,

Maarten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi maartenvhp,

Bellen via VoLTE is een functie die je bij bepaalde toestellen kunt gebruiken, maar wat niet nodig is. Je zou dus even in je toestel kunnen checken of jij deze functie ingeschakeld hebt.
Bekijk het volgende topic even, daar staat precies welke toestellen hier gebruik van kunnen maken en hoe je het in- en uitschakelt: ttp://voda.fo/ne/lb7b9.
maartenvhp
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Sietske,

Hartelijk dank voor je snelle en juiste antwoord! Ik had het topic al gevonden, maar niet ver genoeg gescrolled.
Ik heb zojuist 4G(VoLTE) op 'Alleen data' gezet en hierna een conferentiegesprek kunnen voeren.

Met vriendelijke groet,

Maarten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic