redguy22

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Motorola RAZR HD

Ik wilde hier even een voorkomende vraag stellen, ik heb gisteren een Motorola RAZR HD besteld, in Duitsland (Mediamarkt) en simlock vrij uiteraard, betreft als het goed is geen branded toestel.
 
Nu lees ik nogal wat problemen met vodafone en buitenlandse toestellen (Vooral de echte exoten zoals de Miuu en moto 4) maar is er iets bekend dat de telefoon die ik besteld heb ook problemen opleverd?
 
Hij draait als het goed is op android 4.1.2 en zover ik weet is vodafone ook in Duitsland actief en daar nog geen problemen over gelezen!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Redguy22, allereerst welkom op het forum! Voor zover ik weet zou dit geen probleem moeten opleveren. Je kunt natuurlijk ook eventjes langs de Vodafone winkel om het een en ander te testen. Succes!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Redguy22, allereerst welkom op het forum! Voor zover ik weet zou dit geen probleem moeten opleveren. Je kunt natuurlijk ook eventjes langs de Vodafone winkel om het een en ander te testen. Succes!
redguy22
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het antwoord, en je had inderdaad gelijk, hij werkt!
 
Dus bij deze Motorola Razr HD, uit Duitsland (Mediamarkt) werkt perfect met vodafone, prima H+ bereik.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed om te horen! Graag gedaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic