SpacemanSpiff

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobile protect PIN-code.

Beste medewerker,

Ik zou graag mijn telefoon na de softwareupdate willen ontgrendelen. Deze is via de mobileprotect gisteren automatisch op geblokkeerd gezet. Echter er is niks aan de hand. Nu krijg ik via mijn email een link voor het ontgrendelen naar een Britse website. Echter daar kan ik niks mee omdat ik daar alleen maar +44 telefoonnummers kan invoeren en ik heb een een +31 telefoonnummer!
Via telefonisch contact werkt het ook niet, omdat de dienst gesloten is wegens Pasen. De chatfunctie werkt niet op mijn PC dus probeer ik het maar als laatste op deze manier. Ik voel mij nu een beetje van het kastje naar de muur gestuurd. Ben dus momenteel zeer ontevreden over deze manier van service. Via het forum wordt ik er trouwens ook niet wijzer van. Kan geen eenduidig antwoord vinden dat mij verder helpt. En via MyVodafone kan ik ook niks vinden over dit onderwerp hoe ik dit makkelijk zou kunnen oplossen

Ik heb mijn telefoon echter ZSM wegens een sterfgeval in de familie. Wachtend op uw spoedige reactie.

mvg Spaceman Spiff
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej! @SpacemanSpiff ,

Wat balen dat dit is gebeurd na de software update! Via het forum kunnen wij je helaas geen Mobile Protect code opsturen dit ivm met jou gegevens die niet toegankelijk zijn op het forum.
De chat functie kan inderdaad niet werken omdat het vandaag erg druk kan zijn is de chat vaak vol dus dan is het afwachten en eens af en toe de pagina te verversen.

Mocht je Twitter of Facebook gebruiken kun je en berichtje sturen naar VodafoneNL daar kan ook en Mobile Protect code voor je worden opgevraagd.

Vrolijk Pasen!
SpacemanSpiff
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Twitter heb ik niet en facebook geeft aan dat ik naar een onveilige site wordt gestuurd zonder beveiligingscertificaat.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai @SpacemanSpiff ,

Je zou even en andere browser kunnen gebruiken. Via het forum gaat dit echter niet mogelijk worden kan je alleen Tips & Tricks meegeven...

Ik heb het even voor je nagekeken en ervaar geen problemen met het certificaat via de Google Chrome browser.
En de chat lijkt nu wat meer ruimte te hebben.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@SpacemanSpiff,

Wat je ook kunt doen is contact opnemen met de klantenservice via een andere telefoon. Zie www.vodafone.nl/support/contact hoe.
Mocht je de code van mobile protect invoeren zorg dan wel dat de telefoon verbonden is met het internet.
Anders werkt de code namelijk niet.
Wat je ook kunt doen is de telefoon in een veilige modus opstarten. Dit verschilt per telefoon. Mocht je willen weten hoe dat gaat hoor ik graag van je welke type telefoon je hebt. Zodra de telefoon in de veilige modus staat kun je of het internet aanzetten of mobile protect verwijderen zodat je er geen last van hebt.

Groetjes stevied86
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hoi @SpacemanSpiff, is het inmiddels gelukt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic