HJW

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mobile Protect fails to log in

Aloha,
 
Heel simpel en doch heel ingewikkeld om op te lossen (voor mij).
 
PIN vergeten van Mobile Protect.
de password reset emails, geven een tijdelijke PIN die ook niet werkt, en welke elke keer hetzelfde is en dan natuurlijk ook niet werkt.
 
What to do?
gr.Henk
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
HJW schreef:
Aloha,

Heel simpel en doch heel ingewikkeld om op te lossen (voor mij).

PIN vergeten van Mobile Protect.
de password reset emails, geven een tijdelijke PIN die ook niet werkt, en welke elke keer hetzelfde is en dan natuurlijk ook niet werkt.

What to do?
gr.Henk
Hi Henk,

Wat raar dat je steeds dezelfde pincode krijgt. Welke foutmelding geeft Mobile Protect je precies als je deze pincode invoert? Of is het ondertussen wel gelukt om de pincode te resetten?
HJW
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
 Het is nog niet gelukt om de pincode te resetten.
 
Het is elke keer 527127, of ik nu direct een nieuwe herstelcode aanvraag of een dag wacht, dat maakt niet uit. Elke keer hetzelfde.
 
De volgende foutmelding wordt gegeven bij het ingeven van de tijdelijke pin 527127: "dit toestel kan niet worden geregisteerd". "er is helaas een probleem neem contact op met de ondersteuningsservice van Vodafone op
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi HJW,

Ik denk dat het verstandig is om hierover even contact op te nemen met de Vodafone Klantenservice.
Zij kunnen met jouw gegevens kijken welke melding Mobile Protect precies geeft.
Je kunt ons bereiken via Twitter, Facebook of telefonisch via 1201.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic