Ik probeer al een geruime tijd uit te zoeken, waarom mijn mobiele nummer niet wordt weergegeven in mijn account.
Heb verscheidene keren mijn wachtwoord veranderd, mijn gegevens opnieuw ingesteld etc ...
Maar als ik probeer in te loggen in de app, komt er direct een pop up bericht te staan..
Met als inhoud, dat er geen rollen beschikbaar of niet aanwezig zijn voor dit nummer en account.
En ik gebruik alleen dit nummer en die heb ik vandaag nog opgewaardeerd. Dus ik ben het ff kwijt.
Wat gaat er nou verkeerd?
+ opwaarderen doe ik regelmatig en gaat ook goed (vandaag nog gedaan)
+ inloggen met mijn emailadres en nieuw wachtwoord lukt wel via mijn laptop, maar...
- inloggen via de My Vodafone App lukt helemaal niet en er
- verschijnt een pop up bericht, waarin staat dat er geen rollen zijn voor mijn mobiele nummer en mijn account
- mobiele nummer en simkaart gegevens worden niet weergegeven als ik inlog via mijn laptop
- mobiele nummer wordt helemaal niet weergegeven in mijn account als ik inlog op de laptop
Ik wordt er nu wel een beetje knetter van, aangezien ik vandaag heb opgewaardeerd