Opgelost! Ga naar oplossing.
Energieboy wrote:
Hoi VincentPeskens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Weet je we heel zeker dat je je WiFi aan had staan? Dat je toch niet per ongelijk app's over data laat lopen? Zit je wel in een goede hoek en heb je daar wel goed WiFi bereik? Nu lees in de laatste paar dagen wel meer mensen die aangeven dat ze opeens sms'jes krijgen over verbruik die niet klopt. Je zou contact kunnen opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. En te vragen of die je verbruik eens willen bekijken.
Misschien is er wel een storing, wil niet zeggen dat het zo is, maar vragen kan je altijd, en wie weet zit er toch een sluip app in je telefoon die geen Wifi gebruikt maar toch 4G data. Probeer het even door te bellen of te chatten en als het niet lukt dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.
Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.