Hoekman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel abbonoment verlgengen duurder als nieuw bij mobiel.nl

Ik wou mijn abonnement verlengen met een toestel en een ander internet abonnement.

ik wil dus een samsung galaxy s9 en een abonnement EU red 20gb en nu met black friday en omdat we Ziggo klant zijn kost dat bij elkaar 38 euro in de maand als ik eenmalig niks erbij betaal maar als ik op nieuwe klant druk en deze gegevens invoer hoef ik maar 32 euro per maand te betalen en eenmalig niks. dus waarom als bestaande trouwe klant moet je meer betalen als een nieuwe klant ik heb deze gegevens trouwens via mobiel.nl
ik wil het liefst natuurlijk verlengen wat dan houd ik mijn nummer en als nieuwe klant niet.

hier wat meer informatie met afbeeldingen.

NIEUWE KLANT

VERLENGEN
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12009Posts
  • 3507Oplossingen
  • 3132Likes
Hoi Hoekman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heel vervelend om te moeten zeggen maar dan moet je eigenlijk niet op deze community zijn maar op die van mobiel.nl. Daar heb je deze informatie vandaan, die moeten je dan ook antwoord kunnen geven waarom ze dit zo hebben aangepast. Even een belletje plegen naar mobiel.nl en ze kunnen je daar helpen met je antwoord. Mobiel.nl maakt deze prijzen zelf, niet Vodafone, vandaar dat ik je daar naar toe stuur.

Wil je graag je contract verlengen bij Vodafone dan kan je ook de klantenservice van Vodafone bellen en vragen of ze nog een leuke aanbieding voor je hebben als vaste klant en bij verlengen van je contract. Die kunnen je daar zeker ook wel mee helpen.

Succes in ieder geval en nog een fijne Black Friday.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad wat Energieboy
Je hebt 2 voorbeelden van Mobiel.nl Hoekman
Daarnaast bieden zij je het toestel aan en gaan zij over de prijzen die ze hanteren bij het toestel.
Betreft de abonnementskosten zie ik dat het gewoon hetzelfde blijft. Ik zou dan deze vraag ook neerleggen bij hun. Wij kunnen je daar op het Vodafone forum geen antwoord opgeven. Dit is omdat wij alleen over onze producten gaan.
Ik ga dit topic dan ook sluiten omdat het niet via ons beantwoord kan worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic