Storingen kunnen altijd voorkomen, daar doe je echt niets aan.
Dat kan echt de beste overkomen en als het gebeurd komt het altijd slecht uit, voor iedereen.
Als je problemen hebt met Ziggo dan zou ik je probleem neerleggen op de
Community van Ziggo.
Daar zitten hele goede bekwame mensen die je graag helpen om Ziggo te laten werken zoals het moet.
Loop je abonnement eens na, misschien betaal je wel voor dingen die niet nodig zijn. Heel veel mensen hebben 400Mb terwijl dat helemaal niet nodig is. Met 200 is het ook prima en kom je ook vooruit. Maar goed dat kan je ook eens overleggen met iemand van Ziggo, die kijkt graag met je mee voor een oplossing. Net zoals je Vodafone abonnement, gebruik je al je MB's wel of kan het ook minder.
Het is alleen maar een TIP hoor! Ik zeg niet dat het allemaal daar aan ligt, maar hoor soms wel meer mensen die zeggen dat het heel duur is maar die hebben dan ook zo'n hoog pakket wat helemaal niet nodig is. Dat is dan natuurlijk wel heel jammer. Maar nogmaals, het is een TIP.
Vodafone storing is inmiddels opgelost, probeer even je toestel uit en aan te zetten of als dat niet lukt even je SIMkaart uit je toestel halen, 10 minuten uit laten (zonder SIMkaart), daarna je SIMkaart er weer in steken en dan aanzetten. Dit zou een kleine reset geven in de centrale van Vodafone. Lukt het dan nog niet dan zou je een
chat kunnen starten om te vragen of ze je nummer resetten. (ik zeg chatten omdat je niet bellen kunt)
Succes in ieder geval en hoop dat het allemaal voor elkaar komt. En doen hoor met Ziggo, gewoon even daar je probleem neerleggen. Ze helpen je daar ook graag!