spongerobbie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mms Wil Nog Niet Helemaal

Ik heb een M8910 Pixon met onbeperkt internet enzo, je kent het wel. Sinds paar maanden heb ik hem en hij doet het helemaal...bijna dan. Als ik een MMS wil versturen blijft hij in 'postvak uit' staan en komt na verloop van tijd met de melding dat er te weinig bronnen zijn. Heb het een paar x geprobeerd. Herkent iemand dit? Alles stond al ingesteld op de juiste profielen, heb niets handmatig in hoeven voeren. Heb ze zelfs nagelopen met dat wat op de site staat bij  de instellingen maar helaas peanutbutter, het wil nog niet. Heb nog geen MMS mogen ontvangen trouwens. Krijg af en toe wel zo'n sms om je foon kant en klaar te maken voor internet maar ja, dat zit er allemaal al op en werkt prima. Wie kan me helpen?Thanx alvast.
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hi spongerobbie

Ik zie nu pas dat je Topic al een hele tijd openstaat zonder enige reactie van ons mods, onze excuses!
Wellicht is mijn vraag overbodig, maar is je vraag nog relevant of is je probleem opgelost?

Laat me even wat weten, dan sluit en verwijder ik je Topic, we zijn aan het opruimen namelijk.

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic