SRooduyn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mms Op Xperia X1

Hoi, ik krijg het niet voor elkaar om mmsjes te versturen met mijn SE Xperia X1.Ik heb het geprobeerd met automatische instellingen (ontvangen na invoeren tel.nr. op site Vodafone) maar ook met de handmatige instellingen krijg ik het niet voor elkaar.Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.....Alvast bedankt
6 Reacties 6
Mythax

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wat is de foutmelding die je krijgt?
SRooduyn
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wat is de foutmelding die je krijgt?



Hij geeft aan dat hij de mms niet kan versturen en dat de mms in concepten blijt staan
Mythax

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dus geen specifieke error? hmmm, das balen, die heb ik namelijk wel een keer gehad op mijn X1.....
SRooduyn
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dus geen specifieke error? hmmm, das balen, die heb ik namelijk wel een keer gehad op mijn X1.....



Het gekke is dat ik ze wel kan ontvangen maar niet verzenden. En ik heb alle instellingen letterlijk overgenomen van de handmatige instructies van Vodafone.
Bassplayer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probeer eens een nieuwe simkaart, deze kun je gewoon halen bij de Vodafone winkel.
Mythax

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het komt niet vaak voor maar het kan idd ook aan je sim liggen. Zoals gezegd, kan je en nieuwe (gratis mits het je eerste simwissel is) halen! (kan ook bij je vaste telecomshop, hoeft niet specifiek een Vodafone winkel te zijn)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic