Ellie55

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn telefoonnummer van mijn prepaid kaart werkt niet meer

Ik heb in april dit jaar een telefoon gekocht met een vodafone simkaart, omdat ik bereikbaar moet zijn voor mijn dochter en mijn man, ik zelf bel er maar heel zelden mee. Ik heb op 19-06-2015 een bericht ontvangen met de melding dat mijn prepaid-tegoed bijna op was en dat ik om ongemak te voorkomen op tijd op moest waarderen, echter dit is er niet van gekomen. Nu wilde ik via het internet mijn telefoon opwaarderen, maar nu krijg ik de melding dat het nummer niet geschikt is voor opwaarderen. Ik ben ook niet meer bereikbaar, wanneer mijn dochter me belt krijgt ze de melding dat dit nummer niet in gebruik is. Ik wil weer graag dat mijn telefoon wel gaat werken, wat nu verder?

In afwachting van jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Jessica Roks
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Dan heb je te lang gewacht waardoor het nu niet meer mogelijk is om op te waarderen. Via de klantenservice of de winkel kun je een nieuwe simkaart bestellen. In de winkel krijg je hem tevens meteen mee.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Dan heb je te lang gewacht waardoor het nu niet meer mogelijk is om op te waarderen. Via de klantenservice of de winkel kun je een nieuwe simkaart bestellen. In de winkel krijg je hem tevens meteen mee.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Ellie55,

Kijk ook eens op onze website hier kun je gratis een prepaid simkaart bestellen.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic