Elton

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S4 valt uit

Goedenmiddag,

Ik heb mijn vorige samsung S4 3x aangeboden ter reparatie. Daaruit kwam voort dat ik dat niet goed functionerende toestel kon inleveren en een nieuw toestel kreeg. Helemaal top.

Nu heb ik het nieuwe toestel +- 4 maanden in bezit en vanaf week 2 kreeg ook dit toestel kuren. Hij start meerdere keren per dag zelf op of valt uit. Waardoor ik niet meer gebeld of ge appt kan worden en dus ook mijn wekker functie snachts niet werkt.

Na de geschiedenis met mijn vorige toestel wil ik met dit toestel niet weer het traject doorlopen van meerdere keren retourneren en reparatie na reparatie.

Ik ben van mening dat dit niet goed functionerende toestel eenmaal ter reparatie aangeboden word en blijft het euvel zich voordoen, wil ik daarna gelijk een nikeuw toestel.

De software is vorige week in de vodafone winkel geupdate dat dat kan het niet zijn. Batterij is in orde bevonden dus ook dat is de oorzaak niet.

Ik betaal per maand tussen de €60 en €90 euro aan abbonementskosten en vind dat ik wel wat service van jullie kant mag verwachten.

Ik wacht op een reactie.

m.vr.groet,

Elton Bos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Elton ,

Dat is dikke pech zeg dat ook bij je 2e toestel defecten ontstonden! Via het forum kan er geen oplossing worden aangeboden dit kan alleen de klantenservice bespreken met je of in de winkel.
Ik zie dat je al vele verschillende stappen hebt gevolgd en dan kan ik ook vanuit de andere kant weinig doen...

Hopelijk komt dit probleem in orde. Voor interne vragen verwijzen de instructies vanuit het forum je naar de klantenservice er is geen inzicht op persoonlijke gegevens vanuit het forum.

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Elton ,

Dat is dikke pech zeg dat ook bij je 2e toestel defecten ontstonden! Via het forum kan er geen oplossing worden aangeboden dit kan alleen de klantenservice bespreken met je of in de winkel.
Ik zie dat je al vele verschillende stappen hebt gevolgd en dan kan ik ook vanuit de andere kant weinig doen...

Hopelijk komt dit probleem in orde. Voor interne vragen verwijzen de instructies vanuit het forum je naar de klantenservice er is geen inzicht op persoonlijke gegevens vanuit het forum.
Rubic

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook mijn s4 valt vaak spontaan uit. Ook mijn wifi doet het geregeld niet. Terug naar de fabrieksinstellingen hielp niet.

Suggesties?
Anonymous
Niet van toepassing
Software update controleren of die er is en anders ter reparatie aanbieden. Of contact opnemen met Samsung hierover om te zien of er nog andere mogelijkheden zijn.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic