Bryan

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn telefoon werd, en heeft automatisch naar Voicemail gebeld.

Hoe kan dat, want er is nu wel mooi 1,40 van mijn prepaid. :@
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Heb je misschien je toestel niet goed vergrendeld?

Voicemail staat vaker ingesteld onder een sneltoets, dan zou het kunnen zijn dat je per ongeluk je toestel hebt ontgrendeld en zo hebt gebeld.

2de optie, als je voicemail aanstaat kun je 2 opties kiezen om op de hoogte te worden gesteld van een nieuw voicemailbericht:
1. per sms
2. gebeld worden. De voicemail belt jou dan, maar de kosten voor het afluisteren van het bericht e.d. die zijn voor jou zelf.

Ik denk zelf dat dit laatste gebeurd is. Dat de voicemail jou heeft gebeld en dat in je tas of broekzak ofzo er is opgenomen en je dit niet gemerkt hebt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hm, dat is wel vreemd inderdaad. Normaal belt een toestel niet automatisch naar de Voicemail.

Je geeft wel wat weinig informatie. Wanneer gebeurde dit precies?
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Heb je misschien je toestel niet goed vergrendeld?

Voicemail staat vaker ingesteld onder een sneltoets, dan zou het kunnen zijn dat je per ongeluk je toestel hebt ontgrendeld en zo hebt gebeld.

2de optie, als je voicemail aanstaat kun je 2 opties kiezen om op de hoogte te worden gesteld van een nieuw voicemailbericht:
1. per sms
2. gebeld worden. De voicemail belt jou dan, maar de kosten voor het afluisteren van het bericht e.d. die zijn voor jou zelf.

Ik denk zelf dat dit laatste gebeurd is. Dat de voicemail jou heeft gebeld en dat in je tas of broekzak ofzo er is opgenomen en je dit niet gemerkt hebt.
Bryan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, dat laatste is het inderdaad geweest. Nu gebeurd het niet meer haha.
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Gelukkig! 
Je kunt bij je voicemail instellen dat je een sms wilt ontvangen he, i.p.v. gebeld worden.
Dan gebeurd dit ook zeker niet meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic