Dana-Ch

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn internet doet het niet

Hallo,
 
Ik heb gisteren mijn abbonoment verlengd, maar heb nu geen internet.
Sinds gisteravond heb ik opeens geen internet meer. 's middags had ik dit nog wel.
Als ik naar internet ga staat er dat ik geen internet verbinding heb.
Ik heb alles wat ik kan bedenken al gedaan. Ik heb mijn internet aan en uit gezet, mijn batterij er in en uitgedaan en zelfs mijn simkaart eruit gehaald. Maar nog steeds heb ik geen internet.
Hoe kan dit ?
 
Groetjes
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Beste Dana-Ch, allereerst welkom op het forum! Goed om te horen dat je je abonnement hebt verlengd. Je abonnement is na de verlenging waarschijnlijk direct ingegaan. Dit kun je nakijken via je My Vodafone account. Gebruik je op dit moment een BlackBerry? Dan kan het zo zijn dat je internet inderdaad niet meer werkt. Je kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen ze tijdelijk weer een BlackBerry BloX activeren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic