brendaxxliefs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn abbonement loopt bijna af maar ik wil nu al een nieuwe mobiel

Hoi!

Ik heb op dit moment een HTC One X. Mijn abbonement loop 13 februari af maar mijn mobiel is helaas niet meer wat het geweest is. Mijn battery is een groot drama en mijn geluid is kapot. Ook ben ik totaal niet meer tevreden over mijn camera. Het liefst wil ik nog voor mijn vakantie een nieuwe mobiel. Ik wil graag een Iphone. Wat is nu het handigst en wat zijn voor mij mogelijkheden?

Kan ik het abbonement afkopen? Zodat ik gelijk kan kijken voor een nieuw abbonement + nieuwe mobiel? Of is het handiger om alleen een nieuwe mobiel te kopen? Al ben ik hier niet zo'n voorstander van omdat Iphones los erg duur zijn. Ik heb net naar Vodafone gebeld alleen na 11 minuten in de wachtrij heb ik opgehangen dus vandaar dat ik het even hier probeer.

Hopelijk kan iemand mij helpen!

x
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Wat jammer dat jouw toestel het niet volhoudt tot aan de einddatum van je contract. Je kunt je contract vanaf 2 maanden voor de einddatum verlengen. Dat zou (als ik het goed reken) al in oktober zijn. Trekt je toestel het nog tot dan?Je hebt 2 jaar fabrieksgarantie. Is het een optie om het ter reparatie aan te bieden? Afkoop is ook mogelijk. Houd daarbij wel rekening met 1 maand opzegtermijn. Dus dan zit je ook al in augustus 😉

Bekijk in context

1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Wat jammer dat jouw toestel het niet volhoudt tot aan de einddatum van je contract. Je kunt je contract vanaf 2 maanden voor de einddatum verlengen. Dat zou (als ik het goed reken) al in oktober zijn. Trekt je toestel het nog tot dan?Je hebt 2 jaar fabrieksgarantie. Is het een optie om het ter reparatie aan te bieden? Afkoop is ook mogelijk. Houd daarbij wel rekening met 1 maand opzegtermijn. Dus dan zit je ook al in augustus 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic