michieltaskasap

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn Ziggo en My Vodafone ontkoppelen

Hi,

 

Ik heb zojuist mijn oude Ziggo abonnement overgedragen aan mijn oude huisgenoten en nu wil ik mijn huidige vodafone account loskoppelen van dit ziggo account. Dit omdat ik mijn vodafone account gewoon behoud.

Wie kan mij hiermee helpen aub?

 

Michiel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3131Posts
  • 925Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @michieltaskasap, goedemiddag en welkom hier op de Vodafone Community!

Je bent hier helemaal aan het juiste adres! Ik help je graag met het ontkoppelen van het Mijn Ziggo account. Dit heb ik bij deze direct in orde gemaakt. Het My Vodafone account blijft gekoppeld aan jouw e-mailadres. Jouw oude huisgenoten kunnen nu zelf een eigen account registreren voor Mijn Ziggo met hun eigen e-mailadres 🙂
 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11904Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3115Likes

Hoi @michieltaskasap 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.


Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3131Posts
  • 925Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @michieltaskasap, goedemiddag en welkom hier op de Vodafone Community!

Je bent hier helemaal aan het juiste adres! Ik help je graag met het ontkoppelen van het Mijn Ziggo account. Dit heb ik bij deze direct in orde gemaakt. Het My Vodafone account blijft gekoppeld aan jouw e-mailadres. Jouw oude huisgenoten kunnen nu zelf een eigen account registreren voor Mijn Ziggo met hun eigen e-mailadres 🙂
 

michieltaskasap
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia,

 

Thanks voor je hulp! Fijne dag

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic