JayL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Vodafone wijzigingen komen niet door

Ik probeer al jaren mijn adresgegevens te wijzigen, maar altijd staat er dat de wijzigingen worden verwerkt. Heeft iemand ook dit probleem? Staat nu nog steeds op mijn oude adres.

gr.
Jay
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @JayL

In sommige gevallen blijft My Vodafone je oude gegevens tonen terwijl de wijziging in ons systeem wel is verwerkt. Zou je eens op de nieuwste factuur willen kijken? Staat daar je nieuwe of je oude adres vermeld?
JayL
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, hier staat nog steeds mijn oude adres. Dus ergens gaat iets mis. Ik kon bv. ook geen nieuwe aanbiedingen zien via mijn vodafone (voordat ik mijn contract verlengde), want toen kreeg ik telkens een foutmelding. My Vodafone werkt niet helemaal goed dus bij mij.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @JayL,

Dat is niet handig, neem even contact op met onze klantenservice. Dan kan het handmatig voor je worden aangepast. Via het Forum kunnen we dit niet aanpassen omdat we hier je gegevens voor nodig hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic