frankdekker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Microsim kaart en nummerbehoud

Hallo,

Ik ben in het bezit van een vodafone prepaid simkaart. Onlangs heb ik een nieuwe telefoon gekocht hier moet echter alleen een micro-sim kaart in. Nu kan ik wel een nieuwe micro-sim bestellen maar ik wil graag mijn nummer behouden, is dit mogelijk?

Mvg
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Frank, natuurlijk is dat mogelijk. Ik adviseer je om je nummer te registreren via My Vodafone en dan met de simkaart naar de Vodafone winkel te gaan. Mijn collega's zullen dan de oude simkaart eenmalig en gratis omruilen voor een micro sim. Je nummer kun je dan behouden, ook deze word gekoppelt aan je nieuwe simkaart. Niet vergeten een ID kaart, paspoort of rijbewijs mee te nemen ter verificatie. Laat me even weten als je in de winkel geweest bent 🙂
janbuisman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag een poging gedaan mijn normale simkaart in micro te laten omzetten
in tegenstelling tot het bericht van Vodafoon berekent Vodafoon Harderwijk hiervoor € 20,=
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Jan, recentelijk is ons beleid op het gebied van andere maten simkaarten veranderd. Op het forum zul je daarover hier en daar nog oude informatie vinden in de oudere topics. Het algemene topic met informatie over simwissels bevat de meest recente informatie, namelijk dat als je een andere maat sim wilt, de sim €20 - €30,- kost (afhankelijk van welk type sim je precies nodig hebt).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic