En hier nog iemand met dezelfde vraag, al ben ik nog geen klant bij Vodafone.
Ik verwacht mijn iPhone 4 ook aan het einde van deze maand. Nu wil ik dus alvast een abonnement afsluiten bij Vodafone maar blijkbaar wil Vodafone geen nieuwe klanten...
Heb al meerdere keren aan de telefoon gehangen met medewerkers van de klantenservice en van de orderstatus desk, maar helaas weet niemand aan de lijn bij Vodafone weet waar ik het over heb of bij wie ik moet zijn. Micro Sim? Wat is dat? Dan moet u niet hier zijn! etc..
Bij dat 08000200580 nummer (optie 1) heb ik al 3 keer langer dan een half uur in de wachtrij gestaan. Dat ik ook nog blijf hangen om klant te willen worden is toch ook van de zotte eigenlijk?
Inmiddels heb ik al een uitgebreide verzameling namen van medewerkers die ik gesproken heb en ik kan vertellen dat die niet meer op 1 hand te tellen zijn. Tevens word ik constant van het kastje naar de muur gestuurd. U moet dit nummer bellen en optie 1, u moet dat nummer bellen, u moet zus u moet zo.. IK moet niks! Ik wil gewoon klant worden en een antwoord op mijn vraag, het is graag of niet!
Voor de laatste keer probeer ik het dan maar hier, komt die:
Is het mogelijk om mijn simkaart die ik straks ga ontvangen van Vodafone in een later stadium (als de Micro Sim leverbaar is) om te ruilen voor een Micro Simkaart met behoud van mijn nummer en hetzelfde abonnement.
Indien dat mogelijk is teken ik nu direct voor een 2-jarig contract (ANWB Leden actie / Vodafone Sim Only Bel+Sms+Web 400 voor 14,95 per maand).
Als ik geen antwoord krijg blijf ik lekker bij T-Mobile. Ik ga namelijk niet een 2-jarig contract afsluiten als ik niet de zekerheid heb of ik dat abonnement ook daadwerkelijk kan gaan gebruiken in mijn eigen toestel.