biancashania

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Menu knop galaxy s2

Hallo,
 
Mijn menu knop van de galaxy s2 werkt niet meer toestel is net een jaar oud, wat te doen?
5 Reacties 5
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo,
 
wat vervelend voor je dat je toestel defect is. Je hebt echter in ieder geval 2 jaar garantie bij Vodafone, dus hou je aan de volgende spelregels, dan moet het in orde komen:
 
Zoek je aankoopbon en als je boven de 18 bent en het contract op jouw naam staat: ga naar de winkel en lever je toestel in voor reparatie, je hebt 2 jaar garantie. Als je niet boven de 18 bent en het contract niet op je naam staat, dan moet degene op wiens naam het contract staat dit even doen voor je.
 
Succes er mee.
biancashania
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok, dank je wel  voor de snelle reactie zal de aankoop bonnen zoeken en naar een vodafone winkel gaan
wilsen

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet alleen niet zeker of het helemaal wordt vergoed. Dit ligt volgens mij aan de schade die je hebt opgelopen. In de winkel kunnen ze je wel meer informatie hier over geven denk ik. Het kan namelijk zijn dat je alsnog een offerte krijgt van de reparateur.
 
Groetjes
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
wilsen schreef:
Ik weet alleen niet zeker of het helemaal wordt vergoed. Dit ligt volgens mij aan de schade die je hebt opgelopen. In de winkel kunnen ze je wel meer informatie hier over geven denk ik. Het kan namelijk zijn dat je alsnog een offerte krijgt van de reparateur.
 
Groetjes
De winkel kan en mag nooit op de stoel van de reparateur gaan zitten. Zij kunnen alleen nogmaals benadrukken dat zaken als stoot-, val- en drukschade of vochtschade niet onder garantie vallen, maar niet uitspreken of zij dit als oorzaak zien van het ontstane probleem.
 
Nergens heeft de topicstarter het over schade aan het toestel, zij meldt enkel dat de home-knop niet meer functioneert. Waar jij schade vandaan haalt is mij niet helemaal duidelijk. 😉
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Martin schreef:
wilsen schreef:
Ik weet alleen niet zeker of het helemaal wordt vergoed. Dit ligt volgens mij aan de schade die je hebt opgelopen. In de winkel kunnen ze je wel meer informatie hier over geven denk ik. Het kan namelijk zijn dat je alsnog een offerte krijgt van de reparateur.

Groetjes
De winkel kan en mag nooit op de stoel van de reparateur gaan zitten. Zij kunnen alleen nogmaals benadrukken dat zaken als stoot-, val- en drukschade of vochtschade niet onder garantie vallen, maar niet uitspreken of zij dit als oorzaak zien van het ontstane probleem.

Nergens heeft de topicstarter het over schade aan het toestel, zij meldt enkel dat de home-knop niet meer functioneert. Waar jij schade vandaan haalt is mij niet helemaal duidelijk. 😉
Even een aanvulling op wat Martin zei: De reparateur valt de Smartphone Crew instore ook onder, ze hebben namelijk de zelfde certificaat als onze normale reparateur instore.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic