JoyceBastiaans

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Meerdere problemen met bellen

Hi!

De laatste dagen heb ik problemen met mijn iPhone 12 van 2 jaar oud. Als ik word gebeld, komen niet alle telefoontjes door. En daar krijg ik dan ook geen gemiste oproep melding van. Van de week kon degene aan de andere kant van de lijn mij niet horen. Gisteravond gaf mijn telefoon aan in gesprek te zijn, terwijl ik niet aan het bellen was. Op dat moment stond mijn telefoon op Niet Storen, maar voorheen ging dat met een tweede belletje wél goed. En nu is het zo dat als ik word gebeld en ik neem niet op (om wat voor reden dan ook), dat er wordt gezegd dat ik in gesprek ben in plaats van dat naar mijn voicemail wordt doorverwezen.

Wat nu, want dit is totaal niet handig?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hi @JoyceBastiaans 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hebt toch geen beta versie iOS geïnstalleerd? Zo ja, dan deïnstalleren. Zo nee, heb je al een Sim swap gedaan? Jou simkaartje in een ander toestel en die van de ander in jou toestel? Heb je ook al gekeken bij je instellingen onder focus? Dat daar niet ergens staat ingesteld en daarom niets doorlaat? 

Lukt dit allemaal niet dan zou je kunnen overwegen om een backup te maken en dan je toestel leeg te maken en helemaal terug te gaan naar fabrieksinstellingen. Maar ik zou dit pas doen als je die Sim swap hebt gedaan en dat je met een ander toestel helemaal geen problemen hebt. 

Het klinkt als een Focus probleem, maar zeker ben ik natuurlijk niet. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hi @JoyceBastiaans 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hebt toch geen beta versie iOS geïnstalleerd? Zo ja, dan deïnstalleren. Zo nee, heb je al een Sim swap gedaan? Jou simkaartje in een ander toestel en die van de ander in jou toestel? Heb je ook al gekeken bij je instellingen onder focus? Dat daar niet ergens staat ingesteld en daarom niets doorlaat? 

Lukt dit allemaal niet dan zou je kunnen overwegen om een backup te maken en dan je toestel leeg te maken en helemaal terug te gaan naar fabrieksinstellingen. Maar ik zou dit pas doen als je die Sim swap hebt gedaan en dat je met een ander toestel helemaal geen problemen hebt. 

Het klinkt als een Focus probleem, maar zeker ben ik natuurlijk niet. 

JoyceBastiaans
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi! Dankjewel voor je reactie.

Op alle andere momenten waarop ik belde of gebeld werd, stond mijn telefoon niet op Focus of Niet Storen. Alleen gisteravond. Ook zijn daar geen instellingen te zien die invloed zouden hebben.

Ik ga wel even de sim swap proberen. Dank.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Hi @JoyceBastiaans, welkom op de Community!

Wat een irritant probleem, zeg! Hoe staat het er inmiddels voor? Heb je door @Energieboy voorgestelde sim swap kunnen checken? We zijn benieuwd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic