Gerbenrb

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Meer data door gratis upgrade

Ik las dat vanaf afgelopen maandag data zou zijn geüpgraded van 10 naar 15 gb. Maar zie dat nog niet terug in mn tegoed. Moet ik daarvoor actie ondernemen, of is alleen voor nieuwe abos?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Gerbenrb
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goede vraag, en het antwoord is dat dit alleen geldig is bij een nieuw abonnement. Er zijn nieuwe abonnementen en als je als nieuwe klant een abonnement neemt dan pas ga je daarvan profiteren (of je huidige Vodafone abonnement mag verlengen). Maar gelukkig hebben ze ook aan bestaande klanten gedacht. Indien je een lopend abonnement hebt wat nog niet verlengd kan worden, kun je contact opnemen met de afdeling migratie. Zij kunnen kijken of het mogelijk is om het abonnement om te zetten naar de nieuwe variant.

Dit kan door een chat te starten of eventueel door te bellen met 0800-0200976
Vodafone zit voor je klaar en zijn hiervoor aanwezig van 08:00 uur tot 20:00 uur.

Laat nog even weten wat je hebt gedaan en wat de uitslag is 😉
Bedankt en nog een fijne dag.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Gerbenrb
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goede vraag, en het antwoord is dat dit alleen geldig is bij een nieuw abonnement. Er zijn nieuwe abonnementen en als je als nieuwe klant een abonnement neemt dan pas ga je daarvan profiteren (of je huidige Vodafone abonnement mag verlengen). Maar gelukkig hebben ze ook aan bestaande klanten gedacht. Indien je een lopend abonnement hebt wat nog niet verlengd kan worden, kun je contact opnemen met de afdeling migratie. Zij kunnen kijken of het mogelijk is om het abonnement om te zetten naar de nieuwe variant.

Dit kan door een chat te starten of eventueel door te bellen met 0800-0200976
Vodafone zit voor je klaar en zijn hiervoor aanwezig van 08:00 uur tot 20:00 uur.

Laat nog even weten wat je hebt gedaan en wat de uitslag is 😉
Bedankt en nog een fijne dag.
Gerbenrb
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Via chat geregeld. Wel 2 euro duurder, want standaard korting verviel. Maar nu dus 30 ipv 20 gb beschikbaar, incl Ziggo verdubbeling
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Kijk aan, dat is mooi geregeld 😉
Veel plezier in ieder geval!
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Gerbenrb welkom op de Community!

Fijn dat alles geregeld is! van 10GB naar 30GB is een mooie stap zeg! Veel plezier met al die data 🙂 Ik sluit het topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic