Esmee1

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MacBook vindt iPhone niet, laadt wel op

Hallo allemaal,

Mijn iPhone maakt geen verbinding meer met mijn MacBook.
Wanneer ik met een USB kabel de telefoon en laptop verbindt, laadt de telefoon wel op. Echter komt bij Finder en iTunes geen verbonden apparaat te staan.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Eerder heeft hij het wel gedaan. Het ligt ook niet aan de USB-poort of kabels want dit heb ik al getest.

Alvast bedankt!
Esmée
10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens gekeken of je MacBook of iTunes up to date is?

Esmee1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven,

Bedankt voor je antwoord.
Ja ik heb op zowel de MacBook als iTunes de laatste updates staan.

Ook op een andere laptop (wel Apple) kan ik geen verbinding maken met mijn telefoon maar laadt hij wel op.


Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Esmee1 gebruik je wel een officiële Apple kabel?
Esmee1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Nadia,

Ik heb inderdaad een officiële Apple kabel gebruikt. Ook niet-officiële overigens, heb van alles geprobeerd.

Inmiddels gebeld met Apple maar ook zij weten niet wat het probleem is.

Als iemand nog een idee heeft dan hoor ik het graag!
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Hoi Esmee1, zo te lezen heb je echt al veel getest. Het lijkt er daarom ook op alsof de oorzaak aan je mobiele telefoon ligt. Daarom wil ik je adviseren om eerst een back-up te maken van de gegevens op je toestel, als dit tenminste nog lukt. Probeer daarna eens om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen en controleer of dit het probleem heeft opgelost. Mocht dit ook niet helpen, dan kun je jouw toestel het beste ter reparatie aanbieden. Groetjes, Désirée
Esmee1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het terugzetten naar fabrieksinstellingen heb ik nog niet geprobeerd. Dit ga ik bij thuiskomst meteen testen.

Bedankt voor je antwoord!
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Graag gedaan hoor! Laat je hier weten of het geholpen heeft?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
, we zijn benieuwd of het terugzetten naar de fabrieksinstellingen nog geholpen heeft?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic