Hoi
Anmalo Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Waarschijnlijk bedoel je dat je Ziggo en Vodafone abonnementen hebt en daardoor dubbele data ontving? Dat krijg je nu ook wel weer maar omdat je je contract hebt laten verlengen gaat Vodafone de volledige molen weer door om te kijken of al je gegevens nog kloppen en of je nog wel een Ziggo abonnement hebt. Zodra ze dit weer hebben goedgekeurd dan ontvang je weer je dubbele data.
Mocht het niet zo zijn dat je Ziggo/Vodafone combinatie hebt dan heb je een ander abonnement afgesloten en kan het zijn dat je nu ipv 6GB 3GB hebt gekregen. In dat geval, controleer je contract nog eens goed en loop even langs een winkel om navraag te doen. Maar ik verwacht dat je wel Ziggo/Vodafone combi hebt dus dan even geduld hebben (in het ergste geval kan het 2 tot 3 weken duren!
Veel plezier weer met je nieuwe mobielen abonnement bij Vodafone
Maar ook alvast hele fijne Feestdagen gewenst met je nieuwe toestel.