Op 16 oktober 2014 heb ik via de telefoon een aanbod gekregen voor Smart 500 abonnement (zonder toestel). Op dit aanbod ben ik in gegaan, deze was tenslotte goedkoper dan ik had. Ik had tot die tijd een abonnement Voordeelweb € 40 met 50% korting (afgesloten in oktober 2012).
Op 2 februari 2015 zag ik dat er in maanden november t/m januari meer van mijn rekening was afgeschreven dan het te verwachten bedrag. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, daar werd mij verteld dat dit te maken dat ik eerst een kortingsabonnenment had en mijn nieuwe ook een kortingsabonnement is. Ik moest mij geen zorgen maken, bij de volgende factuur (eind februari) zal het gaan kloppen.
Uiteraard voel je het al aankomen, wederom een hoge factuur.
Mijn maandlasten t/m oktober waren € 20,34 en vanaf november € 26,-. Ik begrijp dit niet, want ik zou minder gaan betalen dan ik al deed.
Als ik nu bij de SimOnly abbonementen kijken zie de Smart 500 voor 1 jaar staan € 16,- per maand.
Als dit niet aangepast wordt, wil graag mijn abonnement opzeggen, want ik heb geen trek in duurder abonnement.
Ik wacht graag de reactie af.
Met vriendelijk groet,
Debbie Wild