embakker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lumia 930

Hallo,

Vanaf wanneer komt bij Vodafone de Lumia 930 beschikbaar (zakelijk)?

Edward
62 Reacties 62
zone4182

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Behalve dat ik, als dat waar is, dat vrij onacceptabel vind omdat we dan allemaal flink aan het lijntje gehouden zijn, zou ik het in elk geval prettig vinden als Vodafone hier zelf even op reageert. Het wordt steeds stiller en dat vind ik uitermate vervelend en amateuristisch.
tatahoppa

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alweer een week verder.
Het blijft stil.....
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo tatahoppa, de 930 is ondertussen te bestellen via onze friends&family-website. Stuur me even een privébericht hier op het forum ajb.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ennn... hij staat nu ook op onze website.
Hier vind je hem voor particuliere abonnementen
en hier voor zakelijke abonnementen


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Voor de Nokia fans 😄 (Let op: Niet schokbestendig zoals je Nokia in de jaren 90).
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wat een onzinnige en domme opmerking.
Ik ben blij met mijn Lumia 930. Hij bevalt mee aanzienlijk beter dan de S3,4 en 5 welke ik hiervoor had.

dicey

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
Ja, die Lumia 930 is een bijzonder apparaat, met WP 8.1 Update echt lichtjaren voor op een Galaxy naar mijn ervaring. Echter verkoopt Vodafone zelf alleen de zwarte. Omdat een kennis van mij wel de 930 wilde bij Vodafone, maar ook een groene, heb ik elders het toestel gevonden en daar ook verlengd met een Vodafone abonnement. Ik weet niet of het de bedoeling is om hier door te linken naar externe retailers die de Vodafone abonnementen ook leveren in combinatie met toestelen die Vodafone zelf niet doet en neem het risico dan ook niet. Maar met een beetje googlen of een specifieke "pricewatch" bekijken kom je er ook wel. 😉
zone4182

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog 1 irritante vraag dan maar:

Alleen zwart? Komt hij nog in andere kleuren? Ik vind die groene zo rete vet.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@zone4182

Ik heb het even voor je nagevraagd maar voorlopig bieden we alleen de zwarte aan. Ga er dus niet vanuit dat we de groene anytime soon gaan verkopen via onze site.
dicey

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
Via pdashop.nl kun je de groene bestellen incl. Vodafone abbo. Doet ik ook altijd en werkt uitstekend.
zone4182

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik snap er werkelijk helemaal niets meer van. Ik heb zojuist gebeld met de de vodafone klanten service. Ik gaf aan dat ik het abbonement wilde verlengen icm het gewenste toestel nokia 930. De medewerker in kwestie gaf aan dat het toestel niet beschikbaar is en ook nooit beschikbaar zal komen. Het is een fout op de website werd mij verteld.

Ben ik nu al weken voorgelogen vraag ik mij intussen af?
Graag wil ik nu een antwoord en niet over 3 weken.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @zone4182 ,

Raar want het toestel staat echter wel op de site hoor! https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/abonnement/nokia-lumia-930-black.shtml?&abonnement=red-...
Het kan zo zijn dat de medewerker zich totaal kan hebben vergist, want zoals @AstridG vermeld in der post dat het toestel beschikbaar is.
zone4182

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Okay, maar wat moet ik nu doen dan? Want als ik bel krijg ik dus te horen dat ie er niet is en nooit komt. En op de website kan ik hem bij de verlenging niet kiezen. Met andere woorden ook al is hij er wel, ik kan hem niet bestellen. Iemand een suggestie?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @zone4182 ,

Er is en mogelijkheid om en Vodafone winkel te bezoeken in je buurt misschien dat daar meer duidelijkheid is over het toestel?
Qre8ive

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Weet je wellicht al wat meer? Ik mag over een paar dagen ook verlengen en loop hopelijk niet tegen hetzelfde probleem aan...
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Qre8ive,

Op onze website staat dat deze telefoon direct leverbaar is, daar kun je vanuit gaan. De telefonische verkoop heeft een eigen voorraad, dus het kan zijn dat deze telefonisch niet leverbaar is. Ook winkels hebben een eigen voorraad.

Ik kan de status niet inzien, voor de voorraad bij onze telefonische verkoop raad ik je aan om gratis te bellen met 0800-0560.

Voor de voorraad bij onze winkels kun je een van onze winkels bezoeken.
Qre8ive

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist mijn abbonement verlengd en de Nokia 930 zonder problemen kunnen selecteren! Nu nog hopen dat de levering snel is 😄
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Qre8ive Mooi! Hou ons op de hoogte. 😄
Qre8ive

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gisteren besteld, gisteren avond verzend bevestiging en ben het toestel nu aan het instellen 🙂 Mensen in het apple topic moeten eens niet zo zeuren, de service is prima!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Qre8ive ,

Veel plezier met je Lumia 930! Waarschijnlijk nog een van de laatste Nokia's :(.

Apple fan boys/girls zeuren om de kleinste dingen van IOS 8, so don't worry het is bij hun helemaal normaal :p.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic