renevuijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen bereik sinds 8 nov

Sinds 8 november heb ik af en toe geen bereik of bijna geen bereik thuis waardoor bellen onmogelijk is. Zodra ik naar een andere wijk in Dordrecht ga werkt het weer prima en is de ontvangst van het netwerk ook weer prina in orde. Nu doet ie t weer prima maar n half uur geleden kon ik wederom niet bellen. Is dit bekend bij u qua storing?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @renevuijk ,

Alle werkzaamheden worden vermeld via en apart topic bekijk deze eens om te kijken of er inderdaad en storing of werkzaamheden bij jou in de buurt waren.

Zo te zien blijkt het netwerk weer bij je te werken?
renevuijk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het werkt nog niet goed!! Het valt af en toe weg. Ik woon in dordrecht. Heb thuis wifi dus dat lukt nu wel. Als ik in een andere woonwijk zit is het probleem opgelost. Net of jullie bereik net niet goed is bij mij thuis. En dit is pas sinds 8 november.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @renevuijk ,

Vervelend maar misschien dat er storingen zijn of werkzaamheden daardoor kun je misschien minder of geen bereik hebben.
Klik > Vodafone werkzaamheden voor enige werkzaamheden.

(Let er wel even bij op dat als je en dorp of stad ziet die in de buurt is dat die mast ook problemen kan hebben waardoor signalen worden verstoord).

Voor enige tips klik je op de volgende link: Tips & Tricks voor geen bereik
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic