embakker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lumia 930

Hallo,

Vanaf wanneer komt bij Vodafone de Lumia 930 beschikbaar (zakelijk)?

Edward
62 Reacties 62
Job-Amsterdam

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vodafone....

Gaan jullie nog eens een keer met een nuttige reactie komen?

Er zijn volgens mij maar twee smaken mogelijk:

1.) Hij komt niet.

2.) hij komt op [datum].



Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Update:

We verwachten het toestel op 4 augustus op voorraad, daarna zullen we beginnen met het uitleveren. Duurt niet meer lang dus. Bedankt voor jullie begrip in ieder geval.
Job-Amsterdam

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mooi, dat is goed nieuws!

Komt ie ook online beschikbaar?

Hoop het wel, weinig zin om half Nederland te moeten afstruinen!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Daar ga ik wel vanuit ja. Houd onze website dus in de gaten. Indien er nog vragen zijn horen we het graag.
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
5 Augustus.


Nog niets ...............


jst5

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand hier een update geven? (ik ben vooral geintresseerd in zakelijk)
zone4182

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga er vanuit dat er geen goed antwoord meer van vodafone komt.
De reacties in dit forum waren namelijk al:
- Week 30
- 4 Augustus

Ik heb het ook nog gevraagd via Facebook. Hier waren de antwoorden:
- Week 30
- 4 Augustus

Toen ik gisteren vroeg wanneer het toestel zou komen omdat het antwoord eerst al week 30 was en daarna 4 augustus, kreeg ik het antwoord:

Hallo, zodra het toestel beschikbaar is zul je dit kunnen reserveren in de shop. Helaas hebben wij ook geen precieze indicatie van de datum.

Hierdoor ga ik er vanuit dat het eerst volgende antwoord dat wordt gegeven evenveel waarde heeft als 1 nederlandse gulden.

Daarbij vind ik het ook nog eens vrij knap dat iedereen het toestel kan leveren of in elk geval ter bestelling aanbiedt behalve Vodafone. Er zal in de firmware van het toestel eerst wel weer veel verschillende Vodafone extra **bleep** gehangen worden en dat zal wel weer 10 weken duren.
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ergo: ....... Zeer slechte marketing.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Ik zie inderdaad dat het toestel nog niet beschikbaar is op onze website. Aangezien jullie al enige tijd op een antwoord wachten probeer ik jullie hierover zo precies mogelijk te informeren. Helaas kan dit ook betekenen dat door (last minute) wijzigingen van data/besluiten de doorgegeven informatie niet meer up to date is. So don t shoot the messenger.

Ik heb zojuist wel vernomen dat het toestel door ons is ontvangen en naar alle waarschijnlijkheid volgende week op de website beschikbaar komt. Indien ik meer/nieuwe informatie heb horen jullie dit z.s.m. Thanks voor het begrip in ieder geval!
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gisteren een los toestel bestelt ..............
Komt vanmiddag.
Vandaag belt de Vodafonewinkel in Heerenveen dat de voor mij gereserveerde L930 bij hun klaar ligt!
Die heb ik maar weer afbesteld. Ik hoef geen 2 😉
Dus voor de liefhebber: Bij vodafone Heerenveen ligt nu in iedergeval een L930. Totdat hij verkocht is natuurlijk.



jst5

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gaat hij deze week online komen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jst5 ,

Hopelijk kan @Serkan je zo snel mogelijk meer info over geven en hopelijk staat deze snel op de website!
Op dit moment is het toch nog even afwachten.
tatahoppa

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan weet het blijkbaar ook niet meer 😞
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Sorry @tatahoppa :(.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @tatahoppa & @SamsungExpert
Ik ben dan wel niet @Serkan maar bemoei me er toch even mee:p
Het toestel had er inderdaad al moeten zijn en wij zijn ook met spanning aan het wachten op de eerste levering.
Hopelijk hebben we hem snel in huis zodat we hem "live" kunnen zetten.
Sorry dat het nog even duurt. Check regelmatig onze website dan ben je er als eerste bij:D

Groetjes, Per

tatahoppa

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie Per.
Helaas heb ik er niets aan.
Het wordt alleen maar vager. 😞

proklua

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik snap er ook niets meer van mij is nokia 930 aangeboden met verlenging 15 aug jl was aanwezig maar nu lees ik dat op 16 aug dat per verteld dat ie er nog niet is. Ik heb nog geen bevestiging mail gehad van vodafone. Ik zou toestel gister kunnen krijgen maar niets, ik wacht vandaag nog af ,anders annuleer ik verlenging en ga op zoek naar bedrijf die me wel toestel kan leveren het is allemaal vaag bij fodafone
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Het toestel wordt nog niet door al onze verkoopkanalen aangeboden. Dit zal op korte termijn wel het geval zijn. Er zijn echter wel al kanalen die hem aanbieden dus indien je al een bestelling hebt geplaatst kun je ervan uitgaan dat deze z.s.m. wordt bezorgd.
proklua

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb telefoon ontvangen, maar ga annuleren. Nadar ik benaderd ben door vodafone sale afdeling heb ik verlengd zou bevestigings mail krijgen, nou dus niet. Dus er maar eens een mail gestuurd. Kreeg antwoord mail was verstuurd. Ik mailbox in de gaten houden, geen mail dus. Maar eens gebeld, ja mail was verstuurd, maar naar een heel ander email adres die ik notabene nog gespeld heb aan medewerker. Het is naar kpn email verstuurd terwijl ik online heb gespeld letter voor letter. Medewerkster die ik aan lijn had kon mij mail niet sturen, storing zei ze moet later maar weer proberen nou ik bel nu alleen nog maar om te annuleren
tatahoppa

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens de Vodafone winkel in Deventer gaan ze geen Lumia 930 verkopen omdat er niet voldoende belangstelling is voor Windows toestellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic