embakker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lumia 930

Hallo,

Vanaf wanneer komt bij Vodafone de Lumia 930 beschikbaar (zakelijk)?

Edward
62 Reacties 62
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @embakker ,

Op dit moment staat deze nog niet in de koop, Nokia heeft wel gelukkig en losse prijs gegeven aan Nederland die bedraagt: €499,-

Hopelijk is er binnenkort meer info of deze ook in het assortiment komt voor Zakelijk.
Houdt dus ook dit Topic in de gaten.
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dit top toestel kan wmb niet snel genoeg komen.
Mijn 920 is ook prima maar ik mag weer en nieuwe uitzoeken en dat wordt zeker de 930.

hans61

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben ook benieuwd wanneer de Lumia 930 komt,kan nu verlengen dus wil best wel graag een levertijd weten bij vodafone?
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
op GSM INFO beschikbaar als preorder icm met Vodafone

zie: http://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/nokia/lumia-930/verlenging

Zijn dit de Vodafone tarieven of is dit een 'luckyshot' ?


novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vanaf 3 juli in Nederland. Wanneer heeft Vodafone hem????
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ik heb voor jullie navraag gedaan:). Zodra ik iets weet horen jullie dit.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi allemaal,

Ik heb reactie! We gaan het toestel zeker leveren, we verwachten dit ongeveer in week 30 te kunnen doen. Dit is natuurlijk een richtlijn. Soms komt het voor dat het later is, pin je hier dus niet te zeer op vast. Alsnog goed nieuws dat jullie binnenkort kunnen gaan bestellen!:D
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Is er al meer bekend omtrent de levering?
Ik wil bijv. graag weten of de winkels net zo snel kunnen leveren als een online bestelling bij vodafone zelf.
Ik heb een busines consulent van vodafone gesproken en die heeft via de winkel een 930 voor me gereserveerd. ("De eerste in de winkel is voor jou") Ik hoop niet dat die veel later komt dan de online preorders.

groet
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @novec

Wij kunnen helaas voorraden van winkels niet inzien. Daar kunnen dus alleen de medewerkers van de betreffende winkel antwoord op geven. Weet je toevallig bij welke winkel de telefoon is besteld?
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank voor je reactie.

Antw.: Vodafone winkel Heerenveen.


Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Check! Nu, zoals gezegd kunnen we dat voor winkels niet checken (of online doorgeven). Onder andere om te voorkomen dat we nachtelijke shoppers krijgen ;). Maar ik ga ervan uit dat mijn collega zijn werk goed gedaan heeft! Eventueel zou je het hem nog even kunnen vragen.
Job-Amsterdam

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb sinds een paar maanden een SIM-only, als verlenging afgesloten, waarbij ik na twee maanden alsnog een telefoon kan kiezen. Aangezien ik specifiek heb gewacht op de Nokia Lumia 930 leek mij dit een top deal. Helaas kwam ik vandaag in de Vodafone store in de kalverstraat in Amsterdam en blijken zij de telefoon niet te hebben en ook niet te krijgen... Wat moet ik doen? Ik wil nl erg graag de nokia lumia 930 icm mijn Vodafone abonnement!

Dank!

Job
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Heb je overlegd met de winkel welke mogelijkheden er zijn?
zone4182

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het misschien mogelijk om het toestel alvast via jullie klantenservice te pre-orderen? Jullie laatste indicatie was namelijk dat het toestel vanaf week 30 ongeveer te bestellen is, nu is mijn abbonement aan verlenging toe (al een tijdje) en ben ik specifiek op dit toestel aan het wachten. Nu is echter mijn baas (gaat om een zakelijk abbonement) vanaf volgende week (ja ja week 30) 3 weken op vakantie. Hij is degene die ook dit abbonement moet verlengen en het toestel moet bestellen. Ik voreg me dus af of hij het eventueel toch al kan bestellen aangezien ik anders nog langer moet wachten. 😛
Job-Amsterdam

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Geen, ik moest de vodafone klantenservice bellen... Maar ook daar kunnen ze mij niet helpen. Baal echt van Vodafone.

Contractsverlenging twijfelde ik al aan om dit via vodafone telefonisch te laten verlopen. Nadat vodafone mij letterlijk mega vaak had gebeld en met de belofte dat ik dan bij een Sim-Only abbo ook nog na 2 maanden alsnog een telefoon naar keuze zou kunnen uitzoeken hebben ze mij toch weten over te halen. Ik heb toen al aangegeven dat ik dit specifieke toestel wilde en bang was dat dit via vodafone zelf niet zou lukken, gezien jullie beperkte aanbod... Dit zou allemaal geen probleem moeten zijn, werd mij beloofd. Echter, zie ik nu geen oplossing voor dit probleem en Vodafone via de winkel en telefonische klantenservice ook niet. Pfff
WPuser

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hello Vodafone,

Any news on the Lumia 930, we are now in week 30?
I went to the local Vodafone store in Hilversum and they said that they would not get any Nokia phones at all which is extremely dissapointing and conflicts with the info provided here.
T-mobile are already selling the Lumia 930 so why are you not?

Regards,
Lars
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hi

I agree.

Beste Voafone geef ons duidleijkheid. We zijn trouwe klanten en willen graag ween waar we aan toe zijn.


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Alle,

Ik wil jullie op de hoogste stellen dat dit in week 30 kan gebeuren of net wat later dan week 30. Dit soort kleine verplaatsingen kunnen gebeuren waardoor en toestel later in de winkel ligt dan wat er ongeveer werd geschat.

Het is nog even geduld hebben! Houdt ook de online shop in de gaten.
MrBim

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Best SuperExpert,

Het is al eind week 30. Ik ben vanmiddag bij de Vodafone winkel in Zwijndrecht geweest; ook daar kunnen ze de klanten niet veel meer vertellen dan "wij weten het ook niet".

Ik vind dit een heel slecht verhaal van Vodafone. Bij iedere andere webwinkel liggen er één of meerdere kleuren op voorraad, en Vodafone zelf weet niet of zeker of ze de 930 gaan aanbieden. Want daar komt het op neer.

Van 19 juli is nu week 30 geworden "of net wat later dan week 30". Sinds wanneer is het bepalen van een release date van een telefoon rocket sience geworden?

Ik zit de hele week al te F5-en op de webshop van Vodafone en heb er genoeg van.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic