Stijnnnn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Losse toestelprijs

Beste,

Wat is de kostprijs van "Huawei Mate 20 Lite zwart" en "Huawei P Smart 2019 Dual Sim zwart" zonder abonnement? Ik werk met prepaid en wens dat zo te behouden. Ik heb dus enkel een nieuwe telefoon nodig. Ik wens hetzelfde telefoonnummer te behouden.

Met dank voor uw inlichtingen.

Mvg,
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Stijnnnn

Welkom op de Community!
Ik ben meteen voor je gaan controleren of ik losse prijzen van de twee toestellen kan achterhalen. Echter zie ik alleen wat het kost in combinatie met een abonnement. Ik raad je aan om hiervoor te bellen met 0800-0560 of langs een van onze winkels te gaan.
Mijn collega's van de afdeling verkoop zijn morgen aanwezig vanaf 08:00 uur. Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Stijnnnn

Welkom op de Community!
Ik ben meteen voor je gaan controleren of ik losse prijzen van de twee toestellen kan achterhalen. Echter zie ik alleen wat het kost in combinatie met een abonnement. Ik raad je aan om hiervoor te bellen met 0800-0560 of langs een van onze winkels te gaan.
Mijn collega's van de afdeling verkoop zijn morgen aanwezig vanaf 08:00 uur. Laat je weten of het gelukt is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's en hebben zij je de losse toestelprijs kunnen doorgeven Stijnnnn?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic