S3272869

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Los toestel bij abonnement

Goedenavond,
Op dit moment heb ik een SMART-L abonnement lopen bij Vodafone (via Ziggo). Dit betreft een sim-only abonnenment welke op 1-7-2017 is ingegaan. Echter, ik wil nu graag een nieuw toestel hebben: de Samsung A3 (2017).

Kan ik dit regelen via Vodafone? Zo ja, (1) wat moet ik dan betalen als ik eenmalig een bedrag wil betalen voor dit toestel? en (2) wat zou ik moeten betalen als ik de aflossing van dit toestel bij mijn maandelijkse betaling voor mijn huidige sim-only abonnement wil hebben?

Ik hoor graag van jullie.

Vriendelijke groet,


MdW


4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
S3272869, welkom op het Vodafone Forum! Was je eerst klant via Ziggo mobiel? Dan kun je de bestelling als het goed is al doen via je My Vodafone. Je kunt tijdens de bestelling via een balkje zelf aangeven hoeveel je in één keer wilt betalen en hoeveel per maand. Was je niet Ziggo mobiel klant? Bel dan gratis met 1201 of bezoek een van onze winkels. Dan kun je mogelijk gebruik maken van Vodafone NEXT. Zie ook https://vodafone.nl/next.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic