MariekeG

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lopend abonnement uitbreiden en iPhone aanschaffen

Mijn schoonvader (85) heeft een abonnement zonder internet dat afloopt in april 2014. Hij wil graag overstappen op een iPhone 5 en dan ook zijn abonnement uitbreiden met internet.
In de Vodafone-winkel werd mij verteld dat dan dezelfde aanbieding geldt als voor nieuwe klanten, waarbij de voorkeur uitgaat naar een abonnement voor € 29,50 en een iPhone 5 met € 405 bijbetaling.
Deze optie vind ik echter nergens terug op de website. Hoe zet ik het huidige abonnement om (via internet)? Of kan dit alleen maar in de winkel?
Indien dit laatste, is het mogelijk dat mijn schoonvader mij machtigt om een en ander voor hem te regelen?
5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Marieke, allereerst welkom op het forum! Je kunt in dit geval het beste even contact opnemen met onze klantenservice via 1201. Daar kunnen ze de mogelijkheden bekijken. Let wel op dat de contactpersoon bij je in de buurt moet zijn ter verificatie. Succes!
MariekeG
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er zijn heel veel mooie winkels en toch moet ik bellen en dan moet de contactpersoon ook nog in de buurt zijn (die woont in dit geval aan de andere kant van het land). Hij kan mij niet machtigen, begrijp ik.
 
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Een machtiging is ook mogelijk. Hiervoor kan de contactpersoon bellen met onze telefonische klantenservice of een brief worden geschreven.
MariekeG
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na een 2e bezoek aan de Vodafonewinkel ben ik er inmiddels achter dat er geen mogelijkheid is bij Vodafone om een iPhone aan te schaffen bij een abonnement dat nog meer dan 4 maanden loopt. Jammer!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Bericht verplaatst naar eigen topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic