maluku

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi verbonden met netwerkfout Samsung Gs2

Als ik mijn telefoon (Samsung Galaxy S2) thuis verbindt met het draadloos netwerk, werkt het niet. Ik ben dan wel gewoon verbonden met het thuis netwerk (er staat ook dat ik verbonden ben), maar als ik dan op internet wil staat er na lang laden dat de webpagina niet beschikbaar is omdat ik geen verbinding heb. Hoe kan dit? Kan het dat mijn instellingen niet kloppen? Ik ben dus wel gewoon verbonden en het wifi tekentje bovenin mijn start scherm geeft ook aan dat ik goed verbonden met wifi (alle streepjes). Dit probleem is alleen thuis. Andere mensen kunnen bij ons thuis wel gewoon op het draadloze netwerk. Met de laptop kan dit ook gewoon.
Ik hoop dat iemand een oplossing weet,
 
Jill
3 Reacties 3
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
maluku, wil je eens de verbinding met het netwerk 'vergeten'? Verbind daarna dan opnieuw met het netwerk. Maakt dat verschil? Kun je op geen enkel wifi-netwerk, of alleen niet op het wifi-netwerk bij jou thuis?
sammiemakers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Vodafone,

Sinds vorige week heb ik bij jullie een abonnement met een Galaxy S3 telefoon. Vanaf het begin geeft hij ongeveer elke 30 seconde aan dat er een netwerkfout is. Nu heb ik op internet al wat suggesties gevonden, die deze fout moeten herstellen. Maar dat lukt me niet. Kan iemand me aangeven wat ik moet doen.

Er staat: Netwerkfout! Downloaden mislukt. Verbinding met Wi-fi-netwerk verbroken. Bij nieuwe verbinding met Wi-fi-netwerk wordt het downloaden opnieuw gestart. Als u wilt downloaden via mobiele netwerken, moet u eerst Wi-fi uitschakelen vordat u opnieuw kunt downloaden. Voor downloaden via mobiele netwerken kunnen extra kosten gelden

Het zal wel iets met instellingen te maken hebben of zo. Maar ik kan nergens vinden hoe ik dit moet oplossen. Vindt het erg vervelend, dat dit steeds verschijnt.

Wat moet ik doen om dit te verhelpen?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @sammiemakers

Ik zag dat er ook nog een ouder topic hierover actief was dus ik heb je forumpost even verplaatst. Misschien heb je iets aan de bovenstaande tip van mijn collega?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic