RicardoV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Looptijd contract

Goedendag,

Ik ben in januari 2012 overgestapt op VodafoneThuis. Dit betrof een contract van 1 jaar. Als ik echter nu kijk bij myVodafone dan staat er dat mijn contract loopt van oktober 2012 tot oktober 2013. Ik gok dat dit door de BTW-verhoging is gekomen. Ik mag toch echter aannemen dat mijn contract momenteel per maand opzegbaar is?

mvg,

Ricardo
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hé RicardoV,

Begrijpelijk dat dit wat onduidelijk is. Dit is jammer genoeg geen vraag waar ik zo 1,2,3 een antwoord op kan geven aangezien ik alleen maar informatie kan inzien van mobiele abonnementen. Voor dit soort vragen kun je daarom het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone Thuis. Dit is ook een stuk handiger omdat het forum eigenlijk niet bedoeld is om klantspecifieke vragen te behandelen.
Het forum is namelijk vooral bedoeld zodat andere forummers je ook kunnen helpen om het antwoord op je vraag te vinden! In jouw geval is de vraag toch net wat te specifiek hiervoor en dan kun je de vraag het beste even aan de klantenservice stellen. Ze kunnen het dan zeker voor je nakijken! 😉

Heb je al eens gekeken op onze website? Wellicht kun je tussen de veelgestelde vragen ook al het antwoord op je vraag vinden. Deze vind je op: http://voda.fo/ne/hwzpe. Mocht je hier het antwoord op je vraag nog niet terugzien dan kun je het beste even bellen met de klantenservice via 0900-7171000. Zij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 21:00 te bereiken, en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Hopelijk kunnen zij je meer duidelijkheid geven!

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic