Dewi1198

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry bold 9900 doet niks meer

Ik heb nu een jaar de Blackberry bold 9900. Het toestel beviel me prima maar al snel kwamen er vreemde en vervelende kwalen. Ik heb ze tot nu toe wel zelf kunnen oplossen maar nu lukt het niet. Ik heb gisteren mijn telefoon helemaal opgeladen tot 100%. Toen ik vanochtend wilde zien hoelaat het was, deed mijn blackberry helemaal niks meer. Ik heb al geprobeerd wat ik kon; aan/uit, ontgrendel knop, batterij al 3 keer eruit gehaald en ook in de oplader gedaan. Hij doet het nog steeds niet! 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hoi Dewi,

Wat rot zeg dat je problemen ervaart met je toestel!

Zoals Melvintje hierboven ook al aangeeft kun je het beste eens met je toestel langs een Vodafone winkel gaan. Het is namelijk meestal geen goed teken dat je telefoon nergens meer op reageert. De telefoon zou op zijn minst wel nog aan moeten gaan zodat je de telefoon eventueel terug kunt zetten naar de fabrieksinstellingen. In jouw geval lijkt het er dus wel echt op dat je telefoon kapot is. 😞

Laat je ons even weten of ze in de winkel een oplossing voor het probleem hebben kunnen vinden?

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL


Bekijk in context

2 Reacties 2
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Hoi Dewi1198, welkom op het Eforum van Vodafone
 
Die eerder problemen die je had zouden kunnen duiden op een mogelijke defect aan je toestel en dat de laatste probleem/defect je telefoon nu ook echt defect is, ik zou hem eens langs brengen naar een vodafone winkel of, hun kijken ernaar en mochten hun hem ook niet meer kunnen repararen word hij opgestuurd naar de reparatie centrum
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hoi Dewi,

Wat rot zeg dat je problemen ervaart met je toestel!

Zoals Melvintje hierboven ook al aangeeft kun je het beste eens met je toestel langs een Vodafone winkel gaan. Het is namelijk meestal geen goed teken dat je telefoon nergens meer op reageert. De telefoon zou op zijn minst wel nog aan moeten gaan zodat je de telefoon eventueel terug kunt zetten naar de fabrieksinstellingen. In jouw geval lijkt het er dus wel echt op dat je telefoon kapot is. 😞

Laat je ons even weten of ze in de winkel een oplossing voor het probleem hebben kunnen vinden?

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic