Sjoerd1984

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Loop vast in aanvragen PUK code

Beste Vodafone,

Ik loop op het moment vast. Vannacht is mijn telefoon uitgevallen en bij het opnieuw opstarten werd mij ineens gevraagd naar een PUK code. Deze heb ik vandaag niet bij de hand en kan ik morgen pas opzoeken. Ik zie ook dat ik nog geen Vodafone account heb en deze kan ik helaas ook niet aanmaken doordat er een sms word verstuurd. Ik heb wel data. Is deze code eventueel via whatsapp te delen (of kunnen jullie contact via whatsapp opnemen?)

Met vriendelijke groet,

*privégegevens verwijderd door moderator*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Goed om te horen @Sjoerd1984! Dan sluit ik het topic bij deze.
Een tip: let er in het vervolg wel op dat je geen persoonlijke gegevens zoals je mobiele nummer op het forum plaatst. Dit is dan voor iedereen zichtbaar, en dat lijkt me niet de bedoeling 🙂 Ik heb ze nu al voor je verwijderd in ieder geval.

Groetjes,

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sjoerd1984
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het probleem is verholpen door de facebook chat. Bedankt Lisanne!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Goed om te horen @Sjoerd1984! Dan sluit ik het topic bij deze.
Een tip: let er in het vervolg wel op dat je geen persoonlijke gegevens zoals je mobiele nummer op het forum plaatst. Dit is dan voor iedereen zichtbaar, en dat lijkt me niet de bedoeling 🙂 Ik heb ze nu al voor je verwijderd in ieder geval.

Groetjes,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic