Hallo, sinds gisteren, of misschien bij sommigen al langer, is Lollipop beschikbaar op de Xperia Z3 compact.
Zijn er hier mensen die hem al hebben op dit toestel? Zo ja, wat is jullie ervaring? Ik ben dan met name benieuwd of de Lollipop een negatieve invloed heeft op de accuduur.
Een paar jaar geleden had ik de Xperia S. Toen ik het toestel aanschafte, zat er Ice Cream Sandwich op. Ik was toen heel tevreden met de accuduur. Ik zat veel en dan bedoel ik echt veel op FB, Twitter en You Tube, ik maakte foto's en video's en verstuurde deze, alles kon. Ik deed niks om de accu enigszins te sparen, dat hoefde ook niet en ik kon met gemak het toestel 's avonds voor het slapengaan pas opladen. Echter, nadat er Jelly Bean op kwam, kon ik geen dag meer vooruit met de accu. Zelfs wanneer het toestel naast me lag, liep de accu sneller leeg dan voorheen met Ice Cream Sandwich. Nadat ik Jelly Bean had geïnstalleerd en de accu zo snel leegliep, verwijderde ik wat apps, zette wat functionaliteiten uit, zette het toestel meerdere keren terug naar de fabrieksinstellingen, maar het mocht niet baten :@
Ik kocht maar een powerbank en zeulde dat ding continu met me mee.... Daar baalde ik behoorlijk van, want ik koop per slot van rekening geen geavanceerd toestel om vervolgens allerlei dingen uit te moeten schakelen, zodat het toestel mee kan tot 's avonds laat. Dan kan ik beter zoeken naar een Nokia 5110 😉
In ieder geval zou ik dat nu graag willen voorkomen, dus ben ik heel benieuwd naar jullie persoonlijke ervaringen met de Lollipop op de Xperia X3 compact..