Ik heb een Pixel 8a aangeschaft (abbo verlengd) en wil gebruik maken van de €150 extra cashback actie. Heb netjes de promo code aangevraagd, en na wat problemen rondom de IMEI samen met de klantservice van Likewize mij oude telefoon (galaxy a50 dualsim) kunnen aanmelden en versturen (28mei). Volgens postnl is het pakket 30mei afgeleverd. Een ruime week geleden.
Nu krijg ik steeds een herinnering email dat ik wel mij telefoon moet opsturen... Ik heb nog 5 dagen volgens de email.
Wat zijn de ervaringen van andere hierbij?
@Cecilia ik begrijp dat jij al veel klanten geholpen heb rondom likewize problemen. Zou je voor me willen kijken?
B
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb vandaag de bevestiging ontvangen dat mijn telefoon is ontvangen en goedgekeurd, het bedrag wordt overgemaakt.
Storm in een glas water blijkbaar.
B
Cecilia is er maandag weer, daarom hier even extra informatie en dan kan Cecilia maandag mee kijken. Als PostNL aangeeft dat deze is aangenomen, dan hebben ze hem daar binnen. Het kan zijn dat ze het iets drukker hebben en dat het daarom administratief nog niet volledig is verwerkt. Je hebt in ieder geval bewijs van verzenden en ontvangst, dat is belangrijk.
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Hi @B-lennium, welkom hier!
Wat leuk dat je gebruik hebt gemaakt van deze actie! Nadat Post NL het pakket heeft afgeleverd kan het soms nog 14 dagen duren voordat de zending bij LikeWize is geregistreerd als retour, wordt geïnspecteerd en waarna uitbetaling volgt. Op basis van eerdere ervaringen ga ik er vanuit dat je hier in de loop van komende week dan ook bericht over gaat krijgen. Mocht je deze week niks vernemen, dan zet ik de situatie uiteraard graag intern voor je uit. Zullen we afspreken dat als jij maandag 17 juni nog niets hebt gehoord, je mij een berichtje stuurt met daarin het aanmeldnummer van LikeWize + de Track&Trace? Dan zet ik het direct voor je door! 🙂
Top! Bedankt voor de moeite, ik hoop dat ik binnenkort meer weet.
Alvast bedankt voor de reacties!
B
Ook bij mij zijn ze mijn toestel kwijtgeraakt. Wat is dit voor een organisatie? Vodafone is nu een onderzoek gestart wat er aan de hand is. Heb er niet veel vertrouwen in.
Hi @Louistje
Vanuit eerdere ervaringen hier op de Community is het tot op heden altijd netjes opgelost met LikeWize. Hopelijk geeft dat je iets vertrouwen. Met een dergelijke actie zoals nu kan het iets langer duren voordat de zending bij LikeWize retour is gemeld en is geïnspecteerd nadat deze is afgeleverd. Verder zie ik dat er bij jou ook een case (13988876) naar klachten is aangemaakt om het verdere verloop in de gaten te houden en netjes af te handelen. Klachten houdt hierover contact met jou 🙂
Ik heb vandaag de bevestiging ontvangen dat mijn telefoon is ontvangen en goedgekeurd, het bedrag wordt overgemaakt.
Storm in een glas water blijkbaar.
B
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.