richardaldus

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Likewize inruildeal

Goedemiddag , ik heb meegedaan met de Samsung inruilactie voor de Samsung S24+ en daarvoor een Samsung S10 Lite ingeleverd. 

Op 26/2 kreeg ik een email van Likewize dat mijn toestel nog niet was aangekomen.

Ik heb gelijk die middag geantwoord dat het toestel volgens PostNL is afgeleverd op 22 februari , en er ook voor is getekend. (zie bijlages).  Ik krijg er geen reactie meer op. Telefonisch geprobeerd, maar de hele middag in de wacht gestaan en elke 35 minuten wordt de verbinding verbroken.  Order 6184525

Graag wil ik een reactie of het toestel gevonden is. De Cashbak van EUR 250,- is meer waard dan het toestel en wil ik uiteraard niet mislopen.

 

 

 

 

Voorbeeld van bijlage POD PostNL.JPG weergeven

 
 

Voorbeeld van bijlage Likewize adreslabel.pdf weergeven

 
 

Voorbeeld van bijlage 20240226_175640.jpg weergeven

 
 
20240226_175640.jpg
3.7 MB
 

 

Likewize adreslabel.pdf
23 KB
 

 

POD PostNL.JPG
73 KB
 

 

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Bericht van Vodafone op eenzelfde topic probleem:
Cecilia schreef: Zeker wil ik hier even voor je achteraan gaan. Ik trek hiervoor graag mijn contactpersoon bij LikeWize even aan de mouw. Om dit intern voor je uit te zetten heb ik wel wat meer informatie van je nodig. Wil je voor mij jouw Community profiel aanvullen met je persoonlijke informatie? Ook ontvang ik graag nog de volgende informatie:
* Track en Trace
* IMEI nummer toestel
* Type/kleur/geheugen toestel
* Registratienummer LikeWize

Ze zal je verder helpen met je vraag. Let op onderstaande balk en vul je gegevens niet hier online maar bij je persoonlijke informatie! 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

 

richardaldus
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alle informatie staat al in mijn bericht incl bijlagen....registratienummer (men noemt dit in de email order nummer; Order 6184525

Toestel is een Samsung Galaxy S10 Lite 128Gb .  Een imei nummer heb ik hier niet, het toestel is nl al verzonden.

Track&trace zie bijlage.   Profiel is geupdate.

richardaldus
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

T&T nummer = 3SLFVZ446706042 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @richardaldus, goedemorgen en welkom hier!

Een leuke actie waar je natuurlijk gebruik van wilt maken! Op dit moment is er een langere verwerkingstijd wegens het succes van de inruildeals. Hierdoor kan het wel ruim 14 werkdagen duren voordat de zending bij LikeWize is geregisteerd en het toestel vervolgens wordt geïnspecteerd. Deze periode is op dit moment nog niet verstreken, aangezien je aangeeft dat het toestel op 22 februari is afgeleverd volgens de Track&Trace. Wil je mij eind volgende week laten weten of je iets hebt gehoord van LikeWize? Zo niet, dan kan ik het intern voor je escaleren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic