Anoniem1988

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Levertijd Apple Watch 10

Goedemorgen, op 22 november heb ik een order geplaatst voor een Apple Watch 10. Er stond bij 4 tot 6 weken levertijd. Tot vandaag zit ik nog steeds op mijn order te wachten zonder in de tussentijd ook maar een update te hebben ontvangen over hoe het er voor staat met mijn order. Een paar keer heb ik al gebeld en krijg ik als antwoord het is nog niet leverbaar. Ook heb ik gevraagd als het dan misschien mogelijk was om het product in een Vodafone winkel op te halen maar dit kan niet volgens Vodafone. Ik kan zeker begrijpen dat hier een levertijd op zit maar ik zit nu al bijna 9 weken te wachten op mijn order en ondertussen staat op de website bij het product gewoon nog steeds 4 tot 6 weken levertijd terwijl dit dus helemaal niet zo is en er een langere levertijd op zit. Wat ik ook misleidend vind voor andere mensen die deze order willen plaatsen!! Want ze moeten veel langer wachten dan 4 tot 6 weken! Ik vind dit zeer slecht van Vodafone en wil hier dan ook graag een klacht voor indienen. 

24 Reacties 24
Anoniem1988
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Jamyla @Ik heb ze zojuist gebeld maar ze zeggen toch weer dat dit een backorder is omdat de Watch niet op voorraad is en ik moet wachten of een andere Watch kan bestellen die wel op voorraad is. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 168Posts
  • 31Oplossingen
  • 47Likes

We hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken @Anoniem1988  Je order hebben we moeten annuleren omdat jouw Gold Titanium versie niet leverbaar is en is uitverkocht.
Op dit moment zie ik deze versie ook niet in back order staan dus is deze niet bestelbaar. Zodra deze watch bestelbaar is, kun je dit terug vinden op de website 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 12515Posts
  • 3606Oplossingen
  • 3283Likes

Wat jammer @Anoniem1988, dat die niet meer leverbaar is. Heb je al eens gekeken op de website van Apple zelf? Heb daar zelf even gekeken en kom toch de Gold Titanium tegen met een wachttijd van enkele dagen. Ik kan het mis hebben, of je zoekt net iets anders dan ik heb bekeken, maar je kan op hun site zelf ook even rond snuffelen. Wie weet heb je hem dan wel? Het is maar een tip natuurlijk 🙂 

Laat je het nog even weten? Succes in ieder geval.

Anoniem1988
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Energieboy Dankjewel dan ga ik daar nog eens kijken! Ik zie hem ook wel op veel site’s op voorraad maar dit is dan de 46 mm, die is te groot voor mij. Ik zoek de 42 mm maar die is overal uitverkocht of langere levertijd helaas. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12515Posts
  • 3606Oplossingen
  • 3283Likes

Het ligt er zeker aan wat je wilt hebben @Anoniem1988 
Maar op de site van Apple zie ik ook dat Goudkleurig Titanium met 42 mm aanwezig is. Kan zijn dat de bandjes anders zijn, of dat ik iets anders kies, maar volgens mij hebben ze hem zelf wel op voorraad met 42mm.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic