Hoi @Yanniskl
Hier kunnen meerdere dingen een probleem veroorzaken. Als eerste dacht ik ook aan het opnieuw opstarten van je toestel, zoals @Krista aangeeft. Maar ik zat ook te denken aan je mobiele instellingen, staat daar wel 5G aan en heb je wel een 5G toestel? Het is vreemd dat je whatsapp app het wel doet maar alle andere app's niet. Dit zou ook kunnen dat je al teveel data hebt gebruikt en dat je Blox Beperkt Internet aan hebt staan. Deze zal, na het volledig gebruik van je databundel, je snelheid zo verlagen dat een whatsapp sturen nog wel kan, maar alles heeeeeel traag maakt.
Maar ik kan me ook weer niet voorstellen dat je al snel door je bundel heen bent, behalve als je instellingen op je toestel aan hebt staan dat hij een update mag uitvoeren via je databundel. Controleer dat ook even, wie weet staat daar wel iets niet goed. Wat je ook kan doen is je SIMkaart wisselen met een andere SIMkaart en jou SIMkaart in een ander toestel stoppen om te zien of je daar wel 5G ontvangst hebt (als het andere toestel wel 5G heeft natuurlijk).
Wat je ook nog kan doen is je netwerkinstellingen even resetten. Misschien zitten de oude instellingen er nog in en dan zal deze zich netjes installeren naar het Vodafone netwerk.
Als laatste, mocht je er niet uit komen, welk toestel heb je? Naam en type aub, misschien kan Vodafone je dan verder helpen en is het mogelijk om er samen uit te komen. Lukt het nu echt helemaal niet, ga dan langs een Vodafone winkel, daar helpen de mensen je graag.