Muurtegel schreef:Hier ook iemand van de 26/9 groep.. f&f verlenging 16 gb zwart..
Stevie, is het mogelijk om voor de komende levering te zorgen dat de 26/9 en 27/9 groep in ieder geval uitgeleverd gaat worden? Ik baal er enorm van dat wij gebruik hebben gemaakt van een 'speciale actie' waardoor we eerder kunnen bestellen terwijl dat in de praktijk helemaal niks uit maakt..
Ik begrijp dat de leveringen niet mee zitten, maar wat Vodafone wel zou kunnen doen is om eerst uit te leveren aan deze mensen.
BossBoss schreef:
Boys,
Zit nu al een paar x te kijken hier op het forum, en ik heb ook de Iphone5 bestelt op 2okt. Dus nog niet binnen.
Maar waarom zeiken jullie op vodafone het bedrijf zelf? Heel de **bleep**ing wereld ligt achter op schema!..Dus heb gewoon geduld!..Er is toch wel wat ergers in de wereld om je druk om te maken dan te wachten op je iphone5..??
Groetjes..En over 1maand heeft iedereen zijn iphone en dan??
BossBoss schreef:Lees eerst het topic eens goed door. Het gaat om de wijze waarop vodafone met zijn klanten om gaat. Voorliegen, volgorde van besteldatum waar ze zich totaal niet aan houden etc.. Niks te maken met apple dus!
Boys,
Zit nu al een paar x te kijken hier op het forum, en ik heb ook de Iphone5 bestelt op 2okt. Dus nog niet binnen.
Maar waarom zeiken jullie op vodafone het bedrijf zelf? Heel de **bleep**ing wereld ligt achter op schema!..Dus heb gewoon geduld!..Er is toch wel wat ergers in de wereld om je druk om te maken dan te wachten op je iphone5..??
clockw1ze schreef:@Nickster, klik op Beantwoorden en dan rechts boven in het tekstvak waar je kan typen klik je op "AANHALEN" 🙂
BossBoss schreef:Ik hoop stiekem dat jouw iPhone "over 1 maand" met 31 krassen wordt afgeleverd en dat je dan nog 3 maanden extra nodig hebt een schadevrij toestel te bemachtigen. Ik vraag me sowieso af wat "tevreden" klanten op dit forum doen?! Mijn advies: lekker naar yoga-les gaan en rustig afwachten met een kopje groene thee, BossBoss, en vooral niet op dit forum lezen...
Boys,
Limbo schreef:BossBoss schreef:Ik hoop stiekem dat jouw iPhone "over 1 maand" met 31 krassen wordt afgeleverd en dat je dan nog 3 maanden extra nodig hebt een schadevrij toestel te bemachtigen. Ik vraag me sowieso af wat "tevreden" klanten op dit forum doen?! Mijn advies: lekker naar yoga-les gaan en rustig afwachten met een kopje groene thee, BossBoss, en vooral niet op dit forum lezen...
Boys,
Limbo schreef:Het forum is zeker ook voor tevreden klanten, ook zij kunnen hier hun gebruikerservaringen delen, het is geen klachtenforum...BossBoss schreef:Ik hoop stiekem dat jouw iPhone "over 1 maand" met 31 krassen wordt afgeleverd en dat je dan nog 3 maanden extra nodig hebt een schadevrij toestel te bemachtigen. Ik vraag me sowieso af wat "tevreden" klanten op dit forum doen?! Mijn advies: lekker naar yoga-les gaan en rustig afwachten met een kopje groene thee, BossBoss, en vooral niet op dit forum lezen...
Boys,
Stevie schreef:Haha van jouw kant snap ik die reactie ook wel, ieder positief bericht is welkom en een briesje in de rug van Vodafone. Geen probleem hoor. Maar waar ik niet tegenkan zijn mensen die de frustratie en klachten van andere mensen relativeren... Als je niet wil dat ik zeg "opzouten als je tevreden bent" hou dan ook je mond over "mijn gezeik"... Gelijke monniken, gelijke kappen ☺Limbo schreef:Het forum is zeker ook voor tevreden klanten, ook zij kunnen hier hun gebruikerservaringen delen, het is geen klachtenforum...BossBoss schreef:Ik hoop stiekem dat jouw iPhone "over 1 maand" met 31 krassen wordt afgeleverd en dat je dan nog 3 maanden extra nodig hebt een schadevrij toestel te bemachtigen. Ik vraag me sowieso af wat "tevreden" klanten op dit forum doen?! Mijn advies: lekker naar yoga-les gaan en rustig afwachten met een kopje groene thee, BossBoss, en vooral niet op dit forum lezen...
Boys,
Ik ben er zelfs blij om als mensen nog terugkomen nadat zij hun iPhone 5 hebben ontvangen, zoals The Broker, zij hebben belangrijke kennis en inzichten waarmee ze andere mensen kunnen helpen. Ik mag toch hopen dat jullie me niet allemaal laten vallen zodra je je toestel hebt 😉 dan ben ik ook nog maar zo alleen...
TheBroker schreef:Zeg, je staat nog wel aan mijn kant he? 😄Limbo schreef:BossBoss schreef:Ik hoop stiekem dat jouw iPhone "over 1 maand" met 31 krassen wordt afgeleverd en dat je dan nog 3 maanden extra nodig hebt een schadevrij toestel te bemachtigen. Ik vraag me sowieso af wat "tevreden" klanten op dit forum doen?! Mijn advies: lekker naar yoga-les gaan en rustig afwachten met een kopje groene thee, BossBoss, en vooral niet op dit forum lezen...
Boys,
HAHAHAHA!!!!
Zeg Limbo....ook tevreden klanten hebben recht op een mening....hoe onnozel die ook mag zijn in het geval van BossjeBossje. 😉
Stevie schreef:Limbo schreef:Het forum is zeker ook voor tevreden klanten, ook zij kunnen hier hun gebruikerservaringen delen, het is geen klachtenforum...BossBoss schreef:Ik hoop stiekem dat jouw iPhone "over 1 maand" met 31 krassen wordt afgeleverd en dat je dan nog 3 maanden extra nodig hebt een schadevrij toestel te bemachtigen. Ik vraag me sowieso af wat "tevreden" klanten op dit forum doen?! Mijn advies: lekker naar yoga-les gaan en rustig afwachten met een kopje groene thee, BossBoss, en vooral niet op dit forum lezen...
Boys,
Ik ben er zelfs blij om als mensen nog terugkomen nadat zij hun iPhone 5 hebben ontvangen, zoals The Broker, zij hebben belangrijke kennis en inzichten waarmee ze andere mensen kunnen helpen. Ik mag toch hopen dat jullie me niet allemaal laten vallen zodra je je toestel hebt 😉 dan ben ik ook nog maar zo alleen...
Haha, bedankt voor het compliment. Maar nu beticht je mij van belangrijke kennis en inzichten.
Nu voel ik me toch wel gedwongen om opeens zinnige dingen te zeggen.;) 😄
Limbo schreef:Natuurlijk Limbo! 4 handen op één buik toch!? 😉TheBroker schreef:Zeg, je staat nog wel aan mijn kant he? 😄Limbo schreef:BossBoss schreef:Ik hoop stiekem dat jouw iPhone "over 1 maand" met 31 krassen wordt afgeleverd en dat je dan nog 3 maanden extra nodig hebt een schadevrij toestel te bemachtigen. Ik vraag me sowieso af wat "tevreden" klanten op dit forum doen?! Mijn advies: lekker naar yoga-les gaan en rustig afwachten met een kopje groene thee, BossBoss, en vooral niet op dit forum lezen...
Boys,
HAHAHAHA!!!!
Zeg Limbo....ook tevreden klanten hebben recht op een mening....hoe onnozel die ook mag zijn in het geval van BossjeBossje. 😉
troyin_iPhone5 schreef:3 oktober F&F, nieuwe aansluiting met nb. Zwarte 16gb...
@jst
Wanneer heb je besteld, verlenging of? Wat voor iPhone5?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.