clockw1ze schreef:
Ook hier geen SMS of E-mail binnen.
26-9 verlengt via Friends&Family Ambassadorshop. Dag erna orderbevestiging/bestelvestiging binnen en 28-9 is mijn nieuwe abonnement ingegaan.
Nou heb ik vanochtend gebeld en zei expres niet dat k iPhone5 besteld had maar alleen "Ik heb op 26-9 mijn abbo verlengt via f&f site en wilde graag weten wanneer die binnen komt"
Toen ging ze het even nakijken en zei de medewerkster heel vrolijk;
"Nou meneer u heeft al een 5000-nummer van GLS dus u zou hem z.s.m. moeten verwachten, u kunt vanmiddag bellen naar ze en dan weet u of die vandaag of morgen bezorgd gaat worden"
Toen zei ik dat me dat vorige week ook al verteld is en vroeg ze om wat voor telefoon het ging, ik vertelde dat het over een iPhone5 ging en toen zei ze "Hmm dat is raar dat je dan al een 5000nummer hebt want er zijn volgens mij helemaal geen iPhones binnen"
Toen ging ze het nogmaals navragen en bleek dat er nog steeds geen iPhones binnen zijn, maar als ze binnen komen dat ik 1 van de eerste zou moeten zijn..
Ik vind het een beeeeeeeeeeetje raar... Aangezien ik dat 5000nummer al een week na mijn bestelling had gekregen..
iPhone 5, 16GB Zwart.
troyin_iPhone5 schreef:Vaak genoeg horen mensen helemaal niks en opeens staat GLS voor de deur... geen idee of dat met deze levering ook zo is.
Ik dacht ik ga toch KS bellen om te checken of ik er toch heel misschien bij zit met de huidige levering ...
Helaas, ook vertelde ze mij dat alle iPhone5's al verwerkt zijn en als je niks gehoord hebt je niet bij deze levering zit. En geen indicatie wanneer de volgende dan wel resterende 1400 iPhone5's nog van de huidige levering, komen gaan.
Kortom it sucks als je nog moet wachten maar het is niet anders. Je leven hangt niet af van een iphone5 maar **bleep** wat willen we met z'n allen toch graag het nieuwe hoog staande stukje staal (aluminium) hebben.
AlfaWes schreef:Hey Wes,
4 weken!? Ik mag toch verwachten dat als ik de 28ste heb besteld dat ik hem eerder krijg dan dat?
Flex schreef:Dit is inderdaad een GLS-tracking nummer. Maar die had ik 2 weken geleden ook al en bij GLS is niks bekend..clockw1ze schreef:
26-9 verlengt via Friends&Family Ambassadorshop. Dag erna orderbevestiging/bestelvestiging binnen en 28-9 is mijn nieuwe abonnement ingegaan.
Nou heb ik vanochtend gebeld en zei expres niet dat k iPhone5 besteld had maar alleen "Ik heb op 26-9 mijn abbo verlengt via f&f site en wilde graag weten wanneer die binnen komt"
"Nou meneer u heeft al een 5000-nummer van GLS dus u zou hem z.s.m. moeten verwachten, u kunt vanmiddag bellen naar ze en dan weet u of die vandaag of morgen bezorgd gaat worden"
Toen zei ik dat me dat vorige week ook al verteld is en vroeg ze om wat voor telefoon het ging, ik vertelde dat het over een iPhone5 ging en toen zei ze "Hmm dat is raar dat je dan al een 5000nummer hebt want er zijn volgens mij helemaal geen iPhones binnen"
Toen ging ze het nogmaals navragen en bleek dat er nog steeds geen iPhones binnen zijn, maar als ze binnen komen dat ik 1 van de eerste zou moeten zijn..
Ik vind het een beeeeeeeeeeetje raar... Aangezien ik dat 5000nummer al een week na mijn bestelling had gekregen..
iPhone 5, 16GB Zwart.
Als het een trackingnummer is dan was je telefoon allang onderweg. Ik zou zeggen track hem eens op de GLS site.
clockw1ze schreef:Dan is er iets goed mis want een trackingnummer komt niet zomaar uit de lucht gevallen lijkt mij, Als Vodafone er een krijgt moet hij bekend zijn bij GLS, tenzij ze hem natuurlijk verzonnen hebben maar dat lijkt me niet 😛Flex schreef:Dit is inderdaad een GLS-tracking nummer. Maar die had ik 2 weken geleden ook al en bij GLS is niks bekend..clockw1ze schreef:
iPhone 5, 16GB Zwart.
Als het een trackingnummer is dan was je telefoon allang onderweg. Ik zou zeggen track hem eens op de GLS site.
Flex schreef:Dat is juist het grappige eraan. Eerst verteld ze me je hebt een 5000-nummer dus hij is al bij GLS. Daarna zeg ik dat het om een iPhone5 gaat en dan zei ze ineens huh dit is vreemd want er zijn helemaal geen iPhones binnengekomen.. :@clockw1ze schreef:Dan is er iets goed mis want een trackingnummer komt niet zomaar uit de lucht gevallen lijkt mij, Als Vodafone er een krijgt moet hij bekend zijn bij GLS, tenzij ze hem natuurlijk verzonnen hebben maar dat lijkt me niet 😛Flex schreef:Dit is inderdaad een GLS-tracking nummer. Maar die had ik 2 weken geleden ook al en bij GLS is niks bekend..clockw1ze schreef:
iPhone 5, 16GB Zwart.
farhaa schreef:Het klopt dat toestellen van nieuwe klanten met een andere koerier worden gebracht dan mensen met een verlenging.
Okeee dit is dan zo vreeemd! Want ik heb ook een 5000 nummer doorgekregen van een medewerker. Maar mij vertelden ze steeds dat dat het ordernummer was, en nu lees ik hier dat het een track&trace code is van GLS? En ook zeiden ze steeds dat mijn order met dynalogic bezorgd wordt, omdat ik tel heb besteld en nieuwe klant ben!
Nu weet ik het niet meer hoor 😕 . Wat is het nou?
Stevie schreef:Gaat dit vandaag nog lukken denk je? Zo'n overzicht 😄
Beste allemaal,
Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.
Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.
Er gaat zometeen trouwens een derde batch smsjes weer uit!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.