Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
gerraltlandman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
 
@ Stevie
 
Op 26/9 begin van de middag besteld
Online
16GB zwart
Verlenging
 
Net met de ks gebeld, er schijnt ergens een toestel voor me klaar te liggen alleen wilden ze niet bvestigen dat deze vandaag of morgen opgestuurd zou worden ivm vertraging bij de distributie afdeling. Ik wacht rustig af! 

Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Wvanderspek schreef:
@stevie

26/9 besteld in de middag

Gaat om een iPhone 5 16GB zwart

Verlenging
Telefonisch of online?
myiphone5

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie zet mij er ook maar tandenbijtend bij...
 
Besteldatum: 26/09 i/d middag
 
Kanaal: online
 
Testel: Iphone5 16gb zwart
 
Type abo: Verlenging 2jr
 
Bedankt!
Wvanderspek

Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@stevie stom stom stom.. vergeten te vermelden, online besteld!
 
ik ga je nu een PM sturen met mijn gegevens zoals gevraagd
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Boy1990 schreef:
Gisteren via F&F een iPhone 5 32 GB black besteld. Ik heb wel meteen een orderbevestiging en ordernummer ontvangen. Maar kan (nog) niet de orderstatus bekijken.
Ik ben eens benieuwd wanneer ik mijn iphone in ontvangst mag nemen. Binnen het forum hoor ik tegenstrijdige verhalen, en dat er niet op volgorde van bestelling wordt uitgeleverd. Daarnaast hoor ik wel dat de F&F abbonementen tegelijk opgepakt worden met de internetbestellingen.
Daarnaast heb ik nog een andere vraag. Ik heb momenteel een abbo lopen bij t-mobile, deze loopt officieel af op 23 oktober. Nu heb ik bij vodafone een aanvraag gedaan voor nummerbehoud. Maar ik heb zelf mijn abbonement nog niet opgezegd bij t-mobile(opzegtermijn één maand staat op t-mobile site). Wel weet ik dat je abbonement binnen 60 dagen moet aflopen om een aanvraag te kunnen doen voor nummerbehoud. Is het raadzaam om zelf op te zeggen bij t-mobile of doet vodafone dit?

Ik vind het wel complimenten waard dat Stevie zo haar best doet om iedereen op de hoogte te houden. En waar mensen werken kan (af en toe) iets misgaan! Maar de meeste bestellingen verlopen natuurlijk wel goed, en deze zie je (helaas) niet op het forum!

Hey Boy,

Even kijken:

Orderstatus tool werkt niet zo heel goed inderdaad. Had ik al aangegeven meen ik in mijn laatste update.
F&F loopt gelijk met andere online bestellingen en er is ook aangegeven dat er een langere levertijd is. Hou rekening met 3 tot 4 weken levertijd.

Je andere vraag: als je nummerbehoud hebt aangevraagd dan zegt Vodafone jouw abonnement op bij je oude provider.

En als laatste, dankjewel 🙂

geloof6

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@ stevie 
 
Besteldatum: 26/09 i/d middag
 
Kanaal: online
 
Testel: Iphone5 16gb zwart
 
Type abo: Verlenging 2jr
Carlo

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Stevie,
 
26-09 besteld
Online
Iphone 5 16gb
Verlenging
 
Alle mails binnen (orderbevestiging, wijziging abonnement etc.) geen SMS
 
Succes!
DB92

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bij mij geld precies hetzelfde, alleen gaat het om een 32GB versie.
zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@Stevie
 
Omdat je gebruik maakt van nummerbehoud duurt de verwerking iets langer. Hou rekening met een levertijd van 4-10 werkdagen.

We houden je per sms en/of e-mail op de hoogte van de voortgang van de nummerportering. Zodra de nummerbehoudaanvraag is geaccepteerd door je huidige provider, neemt onze koerier telefonisch contact met je op voor het maken van een leverafspraak.
 
 
Even voor de duidelijkheid, dit klopt dus niet, en nadat het nummer is goedgekeurd kan het nog langer duren voordat er een leverafspraak wordt gemaakt? Want de berichten zijn een beetje tegenstrijdig die ik heb ontvangen. 
Mofla

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
26/9 besteld 's ochtend
iphone 5 16 gb
online
verlenging 2 jr.
marchog

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Stevie,
 
kun je ook een globale indicatie geven als je een 2jr contractverlening heb aangevraagd op 1 oktober om 08.10 uur met een iPhone 5 64Gb Zwart ?
 
Alvast bedankt voor de moeite.
 
Marc
 
Riffraff

Liefhebber
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes
Stevie,

Ook voor mij 26-09 besteld, zwarte 16g, verlenging, online. Ga even zoeken naar de PM knop, maar hier wel even publiek een compliment voor je inzet, ik waardeer het!
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Stevie, is er ook al wat meer bekend over bestellingen die zijn gedaan via de friends & family website?

Ik heb namelijk woensdag 26 sept. mijn abonnement verlengt via de friends & family website omdat ik een code had voor de Ambassador Shop (vervroegde friends&family actie) met een iPhone Altijd 47,50 voor 33,25.

Nu heb ik het volgende gehad aan emails;
- bestelbevestiging
- orderbevestiging
- wijzigings-bevestiging

Mijn nieuwe abonnement is dus al wel ingegaan, maar elke keer als ik via de klantenservice vraag naar de status van mijn levering wordt mij telkens wat anders verteld. Dinsdag 2 oktober werd mij verteld dat er genoeg iPhones op voorraad waren en dat er die dag nog een voor mij bij de koerier zou worden aangeboden. Nu, donderdag 4 oktober heb ik nog maar eens gebeld, en nou wordt mij verteld dat ze helemaal niet op voorraad zijn en dat er niets bij de koerier is aangeboden en dat ik nu waarschijnlijk nog "een paar dagen of weken" kan wachten.

Ik vind het prima dat ik moet wachten, maar ik wil wel graag duidelijkheid, als mij telkens wat anders wordt verteld dan weet ik ook niet meer wat ik moet geloven. Ik heb inmiddels wel een 5000-track&trace nummer van GLS, maar hij is daar nog steeds niet dus daar heb ik ook vrij weinig aan. Ik heb trouwens ook helemaal geen sms gehad over de beperkte voorraad of wat dan ook. (En mijn 06-nummer is wel bekend want krijg vaak zat SMSjes van Vodafone).

Dus Stevie, zou je alsjeblieft eens na kunnen vragen hoe het zit met de voorraden en leveringen van klanten die via de friends & family shop hun abonnement hebben verlengt? 

Ik kan trouwens ook mijn orderstatus niet nakijken als ik hier mijn gegevens invul https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp dan geeft die aan dat mijn ordernummer onjuist is.
Terwijl als ik dit nummer doorgeef via de klantenservice ze wel gewoon mijn gehele order/bestelling na kunnen kijken.

Zijn er hier meerdere mensen die een verlenging gedaan hebben via de friends & family shop en hetzelfde probleem hebben?

Groetjes,
Jamie.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Ik ben mijn inbox aan het afwerken en een lijst aan het maken met orders die nog niet geleverd zijn en op 26/09 zijn besteld.
Ik hoop van de meeste van jullie de info te hebben.
Ik zal geen individuele informatie gaan leveren, maar dit is meer om een algemeen beeld te krijgen van de bestellingen van 26/09 en te kijken of er een logische verklaring is waardoor jullie nog niets hebben gehoord.


flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
clockw1ze schreef:

Zijn er hier meerdere mensen die een verlenging gedaan hebben via de friends & family shop en hetzelfde probleem hebben?

Groetjes,
Jamie.
 
 
 
Ik heb een verlenging en alleen een orderbevestiging ontvangen. Nog niets gehoord over het omzetten van mijn abonnement of een levering. Als ik inlog op My Vodafone zie ik ook mijn oude abonnement nog staan.
pinda

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
En die van 27?
mannens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevy,
 
Ik heb ook op 26/09 besteld! Belofte gekregen dat ik binnen 3 dagen het toestel geleverd zou krijgen.
We zijn nu op dag 8!
 
Wanneer wordt geleverd ?
Hoor graag
zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@flieger

Ik heb vorige week donderdag via F&F een iPhone 5 abonnement afgesloten, vandaag pas bericht gekregen over nummerbehoud. Gaat dus nog lang duren.

Omdat je gebruik maakt van nummerbehoud duurt de verwerking iets langer. Hou rekening met een levertijd van 4-10 werkdagen.

We houden je per sms en/of e-mail op de hoogte van de voortgang van de nummerportering. Zodra de nummerbehoudaanvraag is geaccepteerd door je huidige provider, neemt onze koerier telefonisch contact met je op voor het maken van een leverafspraak.

En dat laatste gaat volgens Stevie ook niet op, omdat we ook nog moeten wachten op een nieuwe levering van iPhones.
 
Die eerste email die je trouwens hebt ontvangen is trouwens ook geen orderbevestiging maar slechts een bevesting dat je bestelling is geplaatst. 
 
Dit zijn de stappen die in mijn email staan. 
 

Jean_86

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Snap niet dat iedereen zich zo ontzettend druk kan maken over een telefoon die een weekje of twee misschien maximaal drie thuis wordt bezorgd. 
 
Rustig afwachten, dan komt het helemaal goed! En misschien moeten we niet met z'n allen tegelijk de kl gaan bellen om te vragen wanneer zijn of haar telefoon komt. Gek he dat we 20 min in de wacht staan!!!????
 
Dinsdag mijn Iphone besteld, gelijk een mailtje, direct inzage op de bestelstatus en vandaag een sms over het nummerbehoud.
 
Mijn complimenten voor Vodafone ( mag ook een keer gezegd worden)
 
 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
pinda schreef:
En die van 27?



Die komen later, eerst 26ste
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic