Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Bock

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Woensdagmorgen besteld. Verlengen abbo. 16 zwart. Geen orderbevestiging per mail. Twee keer SMS gehad. Schijnt morgen te komen. Tot zover.
utrecht035

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
online
Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik snap er geen reet meer van, het lijk geheel willekeurig te zijn....
eazy4me

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Stevie,
 
Word je Nanosim niet meegeleverd met je iphone? Staat namelijk wel zoiets in mijn orderbevestiging.
Edwizzle

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie schreef:
 
Woensdag aanwezig op het forum met tips en tricks en bepaalde nieuwtjes over iPhone 5 of iOS6? 😉
 
Zeker weten! 🙂
e-nova

Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Haha, het lijkt idd erg willekeurig allemaal.
Ik kan geen logica ontdekken in:
- Tijdstip van bestellen
- Verlenging / nieuwe klant
- Type toestel
 
Sommige krijgen wel een sms, anderen niet.
 
Het houdt het wel spannend. Net als vroeger je schoen zetten, zit er wat in??
 
We wachten gewoon geduldig af. Alleen jammer dat ik nu met mijn oeroude Nokia een duur abonnement betaal.
Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ja, en vroeger zat er nooit een Iphone (of iets van dezelfde waarde) in mijn schoen 😉
e-nova

Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Zeker niet braaf genoeg geweest 😄
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
eazy4me schreef:
Stevie,

Word je Nanosim niet meegeleverd met je iphone? Staat namelijk wel zoiets in mijn orderbevestiging.
Zeker wel, lijkt een hele enkele keer voor te komen dat mensen deze niet ontvangen.
Als je geen nanosim erbij krijgt, dan kun je deze gratis via de klantenservice aanvragen of in een Vodafone winkel afhalen.
Mochten er dan toch kosten worden berekend, laat me dit dan even weten, dan regelen we een creditering.

Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Edwizzle schreef:
Stevie schreef:
Woensdag aanwezig op het forum met tips en tricks en bepaalde nieuwtjes over iPhone 5 of iOS6? 😉

Zeker weten! 🙂
Top!!

Ben benieuwd hoe het toestel bevalt! en hoe jij het vind en je ervaringen!
utrecht035

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Stevie, enige idee over de bestellingen van woensdag ???
Carlo

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Allemaal,
 
Ik ben al 13 jaar klant bij Libertel/Vodafone en verleng jaarlijks mijn abonnement. Sinds enige jaren een actieve Iphone gebruiker en heb dus ook afgelopen woensdag mijn abonnement online verlengd met een zwarte iphone 5 16gb. Vrijdagmiddag heb ik een orderbevestiging en wijzigingsbevesting abonnement per mail ontvangen. Tot op heden geen sms, maar volg al een aantal dagen het forum. Ik ben niet van het posten, bellen en klagen, maar wacht rustig af, wel met verbazng over de verschillende bestelprocedures etc. Uiteindelijk toch erg benieuwd naar mijn orderstatus heb ik even de vodafone chat aangezet, waarop ik gelijk de vraag kreeg waar ik mee geholpen kon worden, binnen 1 minuut kreeg ik een duidelijk antwoord. zie onderstaande kopie van de chat.
 
Welkom bij de Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.   
Je spreekt nu met Lara van Vodafone.
Lara: Hallo Carlo! Je chat met Lara. Ik help je graag met je vraag. Waarmee mag ik je van dienst zijn?
Carlo van der Weg: Hi Lara, zou je mij een status van een bestelling kunnen geven? Het betreft ordernr. *******
Lara: Ik ga het graag voor je nakijken. Heb je een momentje voor me?
Carlo van der Weg: Zeker
Lara: Bedankt voor het wachten Carlo. Ik zie dat je bestelling vandaag naar de koerier gaat en morgen geleverd wordt. Indien je niet thuis bent ontvang je een " niet thuis bericht"   waarmee je een nieuwe afleverafspraak kunt maken.
Carlo van der Weg: Ok, super bedankt voor je bericht. Ik zal het Forum even met positiviteit vullen voor je snelle antwoord en duidelijkheid.
Lara: Graag gedaan Carlo. Ik ben blij om te lezen dat je blij bent met mijn antwoord. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?
Carlo van der Weg: Nee bedankt voor de service en een fijne dag gewenst!
Lara: Hartelijk dank voor het prettige gesprek. Jouw mening is belangrijk voor ons, daarom stellen we aansluitend nog een paar vragen over deze chat. Deze vragen kun je beantwoorden als je klikt op de knop ‘sluiten’. Ik wens je nog een fijne dag en heel veel plezier met je Iphone 5.
Carlo van der Weg: Ok bedankt!
 
Alles klopt dus met wat Stevie de afgelopen dagen heeft gecommuniceerd. Ik hoop dat dit ook voor de meeste mensen hier geldt! Los van dat de communicatie in het bestelproces niet helemaal super verloopt ben ik dik tevreden met de info van Stevie en Lara.
 
Groet, Carlo
Danny-Almelo

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ Carlo,
 
Ik heb afgelopen vrijdag ook met heel toevallig "Lara" gesproken, en die zei precies hetzelfde tegen me!
Nu is het al woensdag, en heb nogsteeds niks gezien! dus verheug je maar nergens op..
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Bartj78 schreef:
Ik geloof je Stevie.
Heb je de Iphone 5 zelf eigenlijk al?
Hi Bartje,

Wij hebben hier een aantal iPhones liggen om te testen, die hebben we gisteren zelf ontvangen 🙂 dus ik heb hem niet als allereerste vastgehouden. Zelf heb ik hem niet, ik heb een Samsung Galaxy S3, dus beetje de concurrent zeg maar. Maar het is een gaaf design, en er zitten leuke functies in iOS6. Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie mij misschien meer kunnen uitleggen over de wondere wereld van Apple.
fstegeman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inderdaad exact hetzelfde probleem. Wel een ordernummer. Verder geen SMS.
Klantenservice geeft aan dat er gewoon gewacht moet worden.
Heb trouwens een witte iPhone 5 16GB.
Ter info, 2 mensen die ik ken hebben later besteld en bij beide is hun bestelling reeds geleverd.
 
Ik vermoed dat er bij alle mensen die woensdagochtend hebben besteld de order niet goed is doorgekomen.
Helaas kan Vodafone niet voorzien in meer informatie.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Carlo schreef:
Hallo Allemaal,

Ik ben al 13 jaar klant bij Libertel/Vodafone en verleng jaarlijks mijn abonnement. Sinds enige jaren een actieve Iphone gebruiker en heb dus ook afgelopen woensdag mijn abonnement online verlengd met een zwarte iphone 5 16gb. Vrijdagmiddag heb ik een orderbevestiging en wijzigingsbevesting abonnement per mail ontvangen. Tot op heden geen sms, maar volg al een aantal dagen het forum. Ik ben niet van het posten, bellen en klagen, maar wacht rustig af, wel met verbazng over de verschillende bestelprocedures etc. Uiteindelijk toch erg benieuwd naar mijn orderstatus heb ik even de vodafone chat aangezet, waarop ik gelijk de vraag kreeg waar ik mee geholpen kon worden, binnen 1 minuut kreeg ik een duidelijk antwoord. zie onderstaande kopie van de chat.

Welkom bij de Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
Je spreekt nu met Lara van Vodafone.
Lara: Hallo Carlo! Je chat met Lara. Ik help je graag met je vraag. Waarmee mag ik je van dienst zijn?
Carlo van der Weg: Hi Lara, zou je mij een status van een bestelling kunnen geven? Het betreft ordernr. *******
Lara: Ik ga het graag voor je nakijken. Heb je een momentje voor me?
Carlo van der Weg: Zeker
Lara: Bedankt voor het wachten Carlo. Ik zie dat je bestelling vandaag naar de koerier gaat en morgen geleverd wordt. Indien je niet thuis bent ontvang je een " niet thuis bericht" waarmee je een nieuwe afleverafspraak kunt maken.
Carlo van der Weg: Ok, super bedankt voor je bericht. Ik zal het Forum even met positiviteit vullen voor je snelle antwoord en duidelijkheid.
Lara: Graag gedaan Carlo. Ik ben blij om te lezen dat je blij bent met mijn antwoord. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?
Carlo van der Weg: Nee bedankt voor de service en een fijne dag gewenst!
Lara: Hartelijk dank voor het prettige gesprek. Jouw mening is belangrijk voor ons, daarom stellen we aansluitend nog een paar vragen over deze chat. Deze vragen kun je beantwoorden als je klikt op de knop ‘sluiten’. Ik wens je nog een fijne dag en heel veel plezier met je Iphone 5.
Carlo van der Weg: Ok bedankt!

Alles klopt dus met wat Stevie de afgelopen dagen heeft gecommuniceerd. Ik hoop dat dit ook voor de meeste mensen hier geldt! Los van dat de communicatie in het bestelproces niet helemaal super verloopt ben ik dik tevreden met de info van Stevie en Lara.

Groet, Carlo
Dankjewel 😄 dat is echt heel erg fijn om te horen!!!!

zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Waar is die chat te vinden dan? 
sohrabrafie

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Stevie,
 
Zou jij mij aub kunnen antwoorden hoe het kan dat sommige mensen hier op de forum zaterdag bijvoorbeeld een iphone 16g zwart hebben besteld en het toestel al binnen hebben en anderen die eerder hebben besteld nog niet eens een smsje.
 
Ik zou daar heel graag een antwoord op willen hebben.
 
Groet
sohrabrafie

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Chat kan je vinden als je ingelogd bent bij Orderstatus 🙂
Pier076

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
sohrabrafie schreef:
Hallo Stevie,
 
Zou jij mij aub kunnen antwoorden hoe het kan dat sommige mensen hier op de forum zaterdag bijvoorbeeld een iphone 16g zwart hebben besteld en het toestel al binnen hebben en anderen die eerder hebben besteld nog niet eens een smsje.
 
Ik zou daar heel graag een antwoord op willen hebben.
 
Groet
Dat willen we allemaal.
Het is de € 100.000,- vraag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic