Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6s en iPhone 6s Plus

http://voda.fo/ne/84rd6


Update 03-11:
Er was helaas wat krapte met de 64 GB variant (alle kleuren). De verwachting is dat deze alsnog snel geleverd gaan worden.

Er zijn verder geen algemene bijzonderheden meer m.b.t. de levering van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Daarom sluiten we dit topic.

Heb je jouw telefoon nog niet ontvangen of nog een vraag over jouw bestelling? Dan raad ik aan om gratis te bellen met 0800-0560. De oorzaak kan dan worden nagekeken op basis van jouw eigen gegevens. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken.

Update 14-10:
Hierbij opnieuw een overzicht van de levertijden voor bestellingen die geplaatst zijn.

*moderator edit: overzichten verwijderd omdat deze niet meer relevant en actueel zijn*

Bovenstaand overzicht geeft een indicatie van levering die gebaseerd is op de informatie die wij momenteel beschikbaar hebben. De uiteindelijke levertijden kunnen nog veranderen doordat wij afhankelijk zijn van de leverancier.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.

Update 9-10:
Goed nieuws! Per 9 oktober hebben we een groot aantal toestelprijzen € 40 verlaagd in combinatie met de nieuwste iPhones. Voor nieuwe particuliere bestellingen wordt direct de nieuwe prijs gerekend. Mocht jij als particuliere pre-order klant tussen 2 oktober tot en met 8 oktober één van onderstaande combinaties afgesloten hebben, dan krijg jij deze korting van € 40 ook!
€ 40 korting geldt voor onderstaande combinaties:
Red Essential i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red Super i.c.m.
iPhone 6s 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Let op!
De iPhone 6s 16 GB i.c.m. Red Super is niet in prijs gewijzigd en daarom ontvangen klanten die deze combinatie besteld hebben geen aanvullende korting. De nieuwe prijs geldt niet voor zakelijke bestellingen.

Hoe werkt het?

  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht in een Vodafone Winkel of BelCompany winkel? Dan zal de winkelmedewerker € 40 verrekenen bij het afhalen van het toestel.
  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht bij Vodafone.nl, Belcompany.nl of via telefonische bestelling? Wij verrekenen € 40 korting met de factuur van november voor bestaande klanten en nieuwe klanten met een nieuw nummer. Nieuwe klanten met nummerbehoud krijgen ook een verrekening met de factuur, maar dit kan mogelijk later zijn dan november, omdat wij eerst moeten wachten tot het moment dat je mag overstappen naar Vodafone. Het kan zijn dat de verrekening van de € 40 niet gelijk valt met de factuur dat de toestelbetaling wordt afgeschreven.

Update 6-10:
Een aantal van onze klanten krijgt een uitnodiging om in de nacht van 8 op 9 oktober vanaf 00:01 uur in een van onze Vodafone winkels als eerste de iPhone 6s of iPhone 6s Plus direct in ontvangst te nemen. Houd er rekening mee dat dit alleen geldt voor mensen die hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen, nadat ze een pre-order geplaatst hebben in de betreffende winkel. Hierbij zijn we afhankelijk van de voorraad in deze winkels. Het betreft de Vodafone winkel in Maastricht (Grote Staat 24), Nijmegen (Broerstraat 23), Rotterdam (Lijnbaan 104) en Leeuwarden (Nieuwestad 160). Heb je geen uitnodiging ontvangen, dan kun je lekker in bed blijven liggen. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht wanneer je iPhone 6s of iPhone 6s Plus af te halen is.

Update 2-10:
Jey! Je kunt vanaf vandaag je nieuwe iPhone 6S of iPhone 6s Plus pre-orderen. De eerste leveringen vinden plaats vanaf 9 oktober. Zodra we meer details hebben over de levering zullen we dat hier melden.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Hallo allemaal,

De nieuwe iPhone 6s en iPhone 6s Plus komen er aan!

Dit topic is bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6s en 6s Plus.

Wil je als een van de eersten op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de iPhone 6s en iPhone 6s Plus? Meld je op deze pagina aan voor de nieuwsbrief. Je ontvangt een melding van ons wanneer de nieuwe iPhones uitkomen en wanneer deze beschikbaar zijn.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
293 Reacties 293
Peanut

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier exact zelfde toestel gekozen bij verlenging.. vrijdag 16-10 besteld en vandaag verzonden.
Peanut

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zojuist de track&tracecode gekregen, binnen 5 dagen (3 werkdagen) mn iPhone binnen!!!
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Nou helaas, ik heb geen geen track and tracé mogen ontvangen 😞
Anonymous
Niet van toepassing
Laat ons weten wat je van het toestel vind
Peanut

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
randyjc, miss komt ie alsnog.. Lees vaak genoeg dat mensen ineens worden verrast door de bezorger..
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Gok van niet, want PostNL app geeft ook niks weer behalve appelhoes
TVH1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou, ik ben naar de Vodafone winkel geweest. Daar hadden ze inderdaad de iPhone 6s Plus 64GB SG op voorraad en waren ze na aandringen ook bereid om me te helpen met het annuleren van mijn huidige bestelling en opnieuw een te plaatsen in de winkel. Echter kon men daar niet de korting geven die ik via de telefoon heb gegekregen. Vodafone winkel mag dus niet zoveel korting geven als de Vodafone klantenservice en nu heb ik nog niks.

Het aparte is nog dat ik deze korting heb gekregen omdat ik wilde overstappen naar een andere provider en ze me graag als klant wilden behouden, echter heb sta ik nu nog meer op het punt om over te stappen.

Ik ga er nog eens een nachtje over slapen.

Mocht jij nog iets kunnen regelen met de klantenservice of mij een toelichting kunnen geven waarom men in de winkel zulke korting niet kunnen geven, ook al is deze reeds door Vodafone klantenservice toegekend, dan hoor ik het graag.

Hoop morgen nog iets te horen van Vodafone of anders ga ik helaas toch mijn bestelling annuleren evenals mijn huidige abonnement, na 10 jaar Vodafone (prepaid en abonnement).

Gr.


Anonymous
Niet van toepassing
Zo te lezen heb jij verlengt via de afdeling Loyalty. Zij kunnen inderdaad iets meer dan de winkel of de verkoopafdeling. Ikzelf kan hierin echter niks betekenen hier omdat ik vanuit hier niet in de systemen kan
Ik raad je aan of met de afdeling loyalty 1201 te bellen of met status order 08000560
estolwijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Is er inmiddels al een nieuwe update beschikbaar. Volgens de update van 14-10 zou ik namelijk de iPhone reeds ontvangen moeten hebben gezien de bestelling op 6-okt is ingediend. Momenteel echter nog niet ontvangen en herhaadelijk met de klantenservice contact gehad, maar hier kunnen ze ook geen informatie verstrekken.

Bij voorbaat dank!

Groeten,
Eric
Peanut

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Iphone is binnen! Helemaal happy!!
Tureluur

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
De updates en alle informatie verstrekt door Vodafone, het zij via dit forum, het zij via Twitter, e-mail of telefoon zijn een farce en dienen niet anders dan als zoethoudertje. Dit is mijn ervaring na bijna twee weken van deze kanalen gebruik te hebben gemaakt om te vragen wat de status van mijn bestelling is.

Gezwicht voor de slogan "Ontvang als eerste (!) de nieuwste iPhone.." Op 2 oktober 14:00 uur online een iPhone 6s Plus 64GB Gold besteld. Tot op heden nog NIETS ontvangen en geen ENKELE statusupdate m.b.t. mijn order ontvangen. Wanneer ik dan zelf om de status vraag is telkens het antwoord: "daar hebben wij geen zicht op", "staat nog in back order" of "vijf tot tien werkdagen". Op de site van Vodafone staat mijn toestel aangegeven als "op voorraad". Wat is er mis met de logistiek dat ik deze dan nog steeds niet ontvangen heb?

Misschien eens aankaarten bij de Reclame Code Commissie? Bovengenoemde wervingsslogan lijkt mij op zijn minst misleidend.
estolwijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist contact gehad met de klantenservice. Antwoord is u moet maar gewoon wachten we geven u nu niet meer informatie. Een hoger iemand kun je niet spreken, maar de service en de klantvriendelijkheid is heel laag. Enige wat ze zeggen is we kunnen de order annuleren en dan moet u zelf maar verder kijken. Wat een klant vriendelijkheid zeg!
Sarah

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een abonnement + toestel ( Iphone 6s 64gb rosegold) besteld via belsimpel 2 weken geleden. tot de dag van vandaag? Niets!. Vodafone hoort de toestellen te leveren aan belsimpel en elke keer als ik bel dan weten ze van niks. Service? Waardeloos!

Enig idee wanneer ik me toestel eindelijk krijg. begin me geduld kwijt te raken.
Anonymous
Niet van toepassing
wat vind je er van ???
Gijs62

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
STEVEN jammer dat jullie van Vodafone enkel maar op positieve berichten reageren !!!!
Peanut

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
, is al mijn 4e iPhone, maar net na de bezorging moest ik werken van 13:00-22:00 dus kan je pas een concreet antwoord geven rond 22:00 hahaha.
Er zit een NFC-simkaart bij (NCF, NFC.. je weet wat ik bedoel) is het de bedoeling dat ik die gebruik in mijn nieuwe toestel of kan ik de simkaart van mijn 5S overzetten?
Ben wel van een Red Essential naar een Red F abonnement gegaan trouwens.

Groetjes
Anonymous
Niet van toepassing
Mag beide, als de oude nog werkt kun je deze ook nog blijven gebruiken
Beb je een reserve simkaart #justincase 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ,

Dat is niet geheel waar, echter zoals je al waarschijnlijk eeerder hebt kunnen lezen kunnen wij niet in de systemen, dit houdt dus ook in geen orders inzien of inzien wanneer een telefoon verstuurd wordt. Dit gaat via de klantenservice
Gijs62

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,
uiteraard kun je niet alles zien en of beantwoorden, maar stel mensen gerust met eerlijke en up to date info !
als ik zie voor dit forum ,dan is de laatste update 14-10- 2015 geweest de tabellen lopen bijna een week achter , laat zien wat de actuele stand van zaken is . En meldt waar de problemen zitten evt in de levering vanuit Apple
maar wees eerlijk en dan hou je klanten vast
gr Gijs Weck
Anonymous
Niet van toepassing
Ik snap je feedback, waardeer ik ook. Alleen heb ikzelf geen inzicht in wanneer en of telefoons beschikbaar zijn en geleverd worden. Ik gun iedereen natuurlijk zo snel mogelijk hun nieuwe iPhone. Echter betreft voorraden etc die zal ik aan mij voorbij moeten laten gaan. ????

heb je voor ons een nieuwe update betreft de leveringen?


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic