Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6s en iPhone 6s Plus

http://voda.fo/ne/84rd6


Update 03-11:
Er was helaas wat krapte met de 64 GB variant (alle kleuren). De verwachting is dat deze alsnog snel geleverd gaan worden.

Er zijn verder geen algemene bijzonderheden meer m.b.t. de levering van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Daarom sluiten we dit topic.

Heb je jouw telefoon nog niet ontvangen of nog een vraag over jouw bestelling? Dan raad ik aan om gratis te bellen met 0800-0560. De oorzaak kan dan worden nagekeken op basis van jouw eigen gegevens. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken.

Update 14-10:
Hierbij opnieuw een overzicht van de levertijden voor bestellingen die geplaatst zijn.

*moderator edit: overzichten verwijderd omdat deze niet meer relevant en actueel zijn*

Bovenstaand overzicht geeft een indicatie van levering die gebaseerd is op de informatie die wij momenteel beschikbaar hebben. De uiteindelijke levertijden kunnen nog veranderen doordat wij afhankelijk zijn van de leverancier.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.

Update 9-10:
Goed nieuws! Per 9 oktober hebben we een groot aantal toestelprijzen € 40 verlaagd in combinatie met de nieuwste iPhones. Voor nieuwe particuliere bestellingen wordt direct de nieuwe prijs gerekend. Mocht jij als particuliere pre-order klant tussen 2 oktober tot en met 8 oktober één van onderstaande combinaties afgesloten hebben, dan krijg jij deze korting van € 40 ook!
€ 40 korting geldt voor onderstaande combinaties:
Red Essential i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red Super i.c.m.
iPhone 6s 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Let op!
De iPhone 6s 16 GB i.c.m. Red Super is niet in prijs gewijzigd en daarom ontvangen klanten die deze combinatie besteld hebben geen aanvullende korting. De nieuwe prijs geldt niet voor zakelijke bestellingen.

Hoe werkt het?

  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht in een Vodafone Winkel of BelCompany winkel? Dan zal de winkelmedewerker € 40 verrekenen bij het afhalen van het toestel.
  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht bij Vodafone.nl, Belcompany.nl of via telefonische bestelling? Wij verrekenen € 40 korting met de factuur van november voor bestaande klanten en nieuwe klanten met een nieuw nummer. Nieuwe klanten met nummerbehoud krijgen ook een verrekening met de factuur, maar dit kan mogelijk later zijn dan november, omdat wij eerst moeten wachten tot het moment dat je mag overstappen naar Vodafone. Het kan zijn dat de verrekening van de € 40 niet gelijk valt met de factuur dat de toestelbetaling wordt afgeschreven.

Update 6-10:
Een aantal van onze klanten krijgt een uitnodiging om in de nacht van 8 op 9 oktober vanaf 00:01 uur in een van onze Vodafone winkels als eerste de iPhone 6s of iPhone 6s Plus direct in ontvangst te nemen. Houd er rekening mee dat dit alleen geldt voor mensen die hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen, nadat ze een pre-order geplaatst hebben in de betreffende winkel. Hierbij zijn we afhankelijk van de voorraad in deze winkels. Het betreft de Vodafone winkel in Maastricht (Grote Staat 24), Nijmegen (Broerstraat 23), Rotterdam (Lijnbaan 104) en Leeuwarden (Nieuwestad 160). Heb je geen uitnodiging ontvangen, dan kun je lekker in bed blijven liggen. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht wanneer je iPhone 6s of iPhone 6s Plus af te halen is.

Update 2-10:
Jey! Je kunt vanaf vandaag je nieuwe iPhone 6S of iPhone 6s Plus pre-orderen. De eerste leveringen vinden plaats vanaf 9 oktober. Zodra we meer details hebben over de levering zullen we dat hier melden.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Hallo allemaal,

De nieuwe iPhone 6s en iPhone 6s Plus komen er aan!

Dit topic is bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6s en 6s Plus.

Wil je als een van de eersten op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de iPhone 6s en iPhone 6s Plus? Meld je op deze pagina aan voor de nieuwsbrief. Je ontvangt een melding van ons wanneer de nieuwe iPhones uitkomen en wanneer deze beschikbaar zijn.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
293 Reacties 293
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
RobFa Mij hebben ze ook tussen 12-17 oktober verteld. Dus ga ik uit van de 17e, of de maandag na dat weekend.
Bert1975

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe is het met de voorraden bij Vodafone ? En dan de 6S plus 128 Gb Gold
zondag 11 okt besteld , status staat nog op " bestelling word verwerkt"
Klawer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ik wacht af tot vrijdag en dan ga ik een annulering serieus overwegen....
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Klawer dat zit ik ook te overwegen. Het nadeel is dat overal de toestellen inmiddels een wachttijd van 2-3 weken heeft en je dan met een nog langere wachttijd zit...
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ze zijn vanaf vandaag weer leverbaar bij KPN.
Klawer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ MtVelde Dan ga ik er van uit dat ze hem met een racewagen vandaag bij me komen brengen...ze regelen immers ook een speedboot naar texel...
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Klawer Ik denk dat ik vanmiddag maar weer eens ga bellen naar de klantenservice. Heb jij je abonnement ook verlengd? Mijn voordeel was maar 2 euro...
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Zojuist Vodafone klantenservice gesproken. "Niks over bekend. Waarschijnlijk wordt het de volgende week, tussen 19 en 23 oktober".

Besteldatum 2 Oktober 00.04.
Klawer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Was bij mij ook een verlenging, wel 9€ voordeel...
Klantenservice zegt mij dat alles al opgestuurd is en datzelfde zegt dynalogics...maar postnl weet van niks.

Besteld 2-10 0:21
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Na een telefonisch gesprek van 38 minuten en twee keer doorverbonden te zijn is er mij met zekerheid verteld dat alle orders met een iPhone 6s Plus 64GB (én 128GB) Space Grey pas volgende week geleverd zullen worden.

BobvV

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Fijn die heldere communicatie van V'fone *kuch* ....
jfjf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat mij betreft laat de communicatie door Vodafone ook te wensen over. Op 5 oktober besteld, op 7 oktober een SMS-je dat het toestel wegens veel belangstelling pas tussen 12-17 oktober geleverd wordt (met link naar dit forum, dat wel). Ook in de tabel op dit forum staat netjes de huidige week voor mijn besteldatum en model. Ondertussen helemaal niets meer gehoord en wel allerlei verontrustende zaken gelezen op het forum. Toch maar gebeld met Vodafone de andere dag, kon ook geen uitsluitsel geven.
Het soort incidenten dat ik op dit forum zie en elders hoor zijn niet nieuw maar van alle jaren bij Vodafone, dus het lijkt of er niet wordt geleerd van het verleden.
Dus Vodafone, kies nu eens: of je vindt de iPhone gekte maar niks en dan doe je er vanaf nu niet meer aan mee, of je neemt je trouwe verlengende klanten serieus wanneer ze een pittig duur maar fijn toestel aanschaffen en je houdt ze beter op de hoogte van de verschillende stappen en fases.
CV_15

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Was ook net met een soortgelijk mailtje bezig.

Het was in het verleden veel erger, er was toen een nog grotere iPhone schaarste en nog minder communicatie vanuit Vodafone. Het kon zo maar gebeuren dat je maanden na de bestelling en introductie van een iPhone, nog steeds zat te wachten.

Er waren toen geen (forum) updates, geen verwachte levertijden etc. Vodafone kon je niets vertellen en je zat maar te wachten en te wachten...... Toen en dat is nog steeds zo, had je te maken met verschillende Vodafone verkoop kanalen. Dat betekende in praktische zin dat iemand weken/maanden zat te wachten omdat hij de iPhone bijvoorbeeld online had gekocht en een ander met hetzelfde toestel zo de Vodafone winkel uit liep.
Je kan je voorstellen wat dit deed met de klant tevredenheid :@

Dus ze hebben er op zich wel wat van geleerd en ook dit jaar begon veelbelovend.
Er was een overzicht met de verwachte levertijd en er werd zelf een sms'je gestuurd voor bepaalde modellen.
Wat ook helpt is dat de iPhone schaarste dit jaar weer wat minder lijkt te zijn.

Helaas vervalt Vodafone weer in de chaos van weleer en horen we nu weer telefonisch verschillende verhalen over de beschikbaarheid van bepaalde modellen etc. Ook wordt de info aan het begin niet geupdate terwijl het blijven communiceren hier over cruciaal is. Ideaal en vanzelfsprekend zou moeten zijn dat je via het forum dagelijks geupdate wordt door Vodafone over de beschikbaarheid en je niet allerlei verschillende verhalen/antwoorden hier over moet lezen van mensen die uit frustratie telefonisch maar weer gaan informeren.

Lang verhaal kort; Vodafone kom op, communiceer eenduidig met je klanten. Verwijs (ook) niet naar een forum waar niet de laatste info op staat etc. Behandel je klant nu eens als een gewaardeerde klant en niet als een nummer in het grote geheel.
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Met bovenstaande berichten ben ik het 100% eens. Ook door slordigheid/nalatigheid van Vodafone klopte mijn verlengvoordeel niet. De medewerker die ik vandaag aan de lijn had klonk alleen maar geirriteerd en begon pas anders te praten op het moment dat ik vertelde dat ik al tien jaar klant ben. Toen werd ik in ene doorverbonden maar kon mijn order alsnog niet worden aangepast. De huidige bestelling MOEST worden geannuleerd en alleen met een nieuwe bestelling kon de juiste korting worden doorgevoerd. Kortom: ik ga van het begin van de wachtlijst (2 okt 00.04 besteld) naar de laatste plek.

Nu scheelt mij dit over een contract van twee jaar een hoop geld, maar de nieuwe belofte van "volgende week heb je het toestel wel in huis" neem ik dan met een FLINKE korrel zout. Mensen die het toestel zelfs een week later dan ik hebben besteld hebben hem nu al in huis.

Dit is binnen één week inmiddels mijn vierde klacht en dat zijn er naar mijn mening vier te veel. In het verleden waren mijn ervaringen met Vodafone altijd positief. Dat er toestellen later binnen komen dan hun is verteld kan gebeuren, maar dat ze de "iPhone drukte" niet aan kunnen is niet mijn/ons probleem. Communicatie is hierin cruciaal voor de klanttevredenheid. Die van mij bevindt zich momenteel onder het nulpunt.
BobvV

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Geestig , opeens zie je in korte tijd een aantal forum posts van langjarige V'fone klanten ( op mijn eerste rekening stond nog Libertel....) die qua toestel & Abonnement in het duurdere segment zitten. Met allemaal dezelfde klachten, best begrip voor wachten of ongemak, maar allergisch voor non communicatie. Ik als kleine ondernemer zou mij dan zorgen gaan maken, maar kennelijk, op wat opbeurende lieve berichtjes van Forum admins hier na, maakt het Vodafone als "reus" niet zo verschrikkelijk veel uit wat er gebeurd. Als ik nu binnen anderhalve week geen helder verhaal of een toestel zie, dan cancel ik het hele feestje wegens wanprestatie, zing mijn abonnement wel uit tot januari en ga van rood naar groen....
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Update: zojuist heb ik in de openingspost van dit topic nieuwe leverinformatie toegevoegd. Veel varianten zijn goed leverbaar vanwege grote leveringen deze week. Let wel even op de tekst onder de tabellen: in specifieke scenario's (bijvoorbeeld bij wachten op goedkeuring van nummerbehoud) kunnen andere levertijden gelden. Voor diegenen die deze week hun nieuwe iPhone ontvangen: alvast veel plezier ermee!
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Sido mij is vandaag aan de telefoon verteld dat de iPhone 6s 64GB (en 128) Space Grey pas volgende week komen. Moet ik nou die informatie aanhouden of jouw post?
CV_15

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sido Dit ziet er positief uit in ieder geval.

Bedankt en laten we hopen dat het uiteindelijk blijkt te kloppen 😉
jowicka

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb iphone 6s 16gb rose gold 6 october besteld... vandaag heb ik klantservise gebeld.... en die mevrouw met ik moet spreken kon niet eens nederlands.... dus ik kon haar niet goed begrijpen... maar wat ze zei (volgens wat ik heb begrepen) dat mijn nieuwe telefoon komt morgen binnen.... hoop ik Verlegen vrouw
Bert1975

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanaf vandaag is de status " verzonden" dus verwacht morgen 15-10-2015 een telefoontje ????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic